مدیرعامل شرکت برق گلستان:

مدیرعامل شرکت برق گلستان با بیان اینکه بار مصرفی برق در استان گلستان از سقف مجازی که شرکت توانیر مشخص کرده فراتر است، گفت: برق مشترکان و ادارات پرمصرف قطع می شود.

برق ادارات پرمصرف قطع می شود

به گزارش گلستان 24،  علی اکبر نصیری اظهار کرد: هوا بسیار گرم شده است و در ابتدای خرداد مشکلاتی در تامین برق داشتیم و مشترکان عزیز خود این مشکلات را لمس کردند ولی در این روزها هوا پایدارتر شده و در حال مدیریت شرایط هستیم که شهروندان دچار قطعی برق نشوند.

وی ادامه داد: از ساعت 12 الی 18 که اوج مصرف برق به شمار می رود مشکلات زیادی داریم و همه اقشار مختلف همکاری دارند و کشاورزان و ادارات تا پنجاه درصد مصارف خود را کاهش می دهند و اگر به این مهم اهتمام نداشته باشند برق آنها قطع می شود.

نصیری بیان کرد: با وجود همه این اقدامات هنوز از سقف مجازی که شرکت توانیر برای استان مشخص کرده مصرف استان فراتر است و بارها در این باره هشدار صادر شده است.

وی افزود: یک ابزار مهمی که برای ما باقی مانده مشترکان خانگی است که 80 درصد مشترکان برق استان به شمار می روند و درخواست ما این است مشترکان خانگی و تجاری با ما همکاری کنند و در بازه زمانی 12 الی 18 مدیریت مصرف برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق گلستان یادآور شد: با مدیریت مصرف می توانیم شبکه پایدار برق مشترکان را داشته باشیم به شرط آنکه مشترکان 30 درصد مصرف برق را کاهش دهند.

نصیری بیان کرد: با ادارات و مشترکان پرمصرف برخورد می کنیم و با برخی از آنها برخورد شده است.

وی گفت: مشترکان پرمصرف را شناسایی کردیم و به سراغ این مشترکان می رویم و آنهایی که در این شرایط رعایت نمی کنند برق آنها را قطع خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار