مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: برای رفع کمبود آب شرب گرگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به آبفای گرگان ابلاغ شد.

ابلاغ اعتبار 60 میلیارد تومانی برای رفع کمبودآب شرب گرگان

به گزارش خبرنگار گلستان24، سید محسن حسینی با اشاره به اعتبار ۲۶ میلیارد تومانی آب شرب گرگان در ۴ سال گذشته، مشکل کمبود آب شرب گرگان را نا کافی بودن این اعتبار دانست و افزود: اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی که هفته گذشته ابلاغ شد برای حفر ۷ حلقه چاه جدید هزینه می‌شود.

وی افزود:مهر پارسال در جلسه‌ای با وزیر نیرو مشکل کمبود آب شرب گرگان مطرح شد واحداث ۱۰ حلقه چاه آب به تصویب رسید که مجوز ۷ حلقه گرفته شده و دو حلقه چاه در حال حفر است.

حسینی با اشاره به تاخیر در ابلاغ اعتبار جدید تا خرداد امسال گفت:با رایزنی‌های نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، استاندار وسازمان برنامه و بودجه استان، تعدادی از اسناد و اوراق گشایش یافته و امیدواریم با اختصاص کامل آن بخش زیادی از کمبود آب گرگان رفع شود.

وی افزود: ۴ حلقه چاه در سال‌های گذشته برای تامین آب شرب گرگان حفر شده است که به علت نا کافی بودن اعتبار تجهیز نشده و اکنون در حال تجهیز است و دو حلقه چاه دیگر که اسفند پارسال احداث آن آغاز شده بود هم در حال تجهیز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار