مدیرعامل بانک مسکن خبر داد

مدیرعامل بانک مسکن ، پرداخت ۳۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی با سقف مصوب ۱۰۰میلیون تومانی را به شعب این بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.

آغاز پرداخت وام ۱۰۰میلیون تومانی مسکن روستایی

به گزارش خبرنگار گلستان24، محمود شایان درباره جزئیات این مصوبه گفت : شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به این صورت است که سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود : آندسته از متقاضیانی که معرفی‌نامه‌های صادر شده آن‌ها قبل از ابلاغ این نامه عمومی به بانک ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران (اعتبار ابلاغی سال۱۴۰۰) می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

شایان ادامه داد : مجموع دوران ساخت و بازپرداخت ۲۰ سال (۳ سال دوران مشارکت و ۱۷ سال دوران فروش اقساطی ) است. نرخ سود تسهیلات نیز طبق مصوبه شورای پول و اعتبار که در حال حاضر ۱۸درصد است، اعمال می‌شود به این صورت که ۵درصد سهم متقاضی و ۱۳درصد سهم سازمان است.

وی اضافه کرد : سقف تسهیلاتی مزبور به همه متقاضیان و مناطق مشمول طرح اعم از املاک واقع در جزایر، روستا‌های مرزی، حاشیه شهر‌ها و شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر جمعیت و سایر روستا‌ها تسری می‌یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار