مدیر امور آبفار روستایی شهرستان آق‌قلا از افتتاح پروژه«اجرای شبکه توزیع آب» در روستای «یامپی» این شهرستان خبر داد.

پروژه«اجرای شبکه توزیع آب» در روستای «یامپی» آق‌قلا افتتاح شد/ بهره‌مندی 2 هزار و 850 نفر از آب شرب

به گزارش گلستان 24 ؛ بهزاد صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در گرگان اظهار کرد: پروژه «اجرای شبکه توزیع آب» به طول قریب به 17 کیلومتر در روستای «یامپی» آق‌قلا افتتاح شد.

وی تصریح کرد: دو پروژه «اجرای شبکه توزیع آب» به طول قریب به 17 کیلومتر در روستای «یامپی» شهرستان آق‌قلا افتتاح شد و همچنین پروژه «بهسازی و استانداردسازی انشعابات آب» برای 87 خانوار با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان افتتاح شد که تعداد 2 هزار و 850 نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور آبفار روستایی شهرستان آق‌قلا ابراز کرد: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعداد چهار پروژه در شهرستان آق‌قلا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که دو پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی است.

صادقی اذعان کرد: حفر، تجهیز و راه‌اندازی یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان در یکی از روستاهای شهرستان آق‌قلا در بخش وشمگیر است که 4 هزار و 500 خانوار به صورت متمرکز از این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه دو پروژه در شهرستان آق‌قلا کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: شبکه توزیع نصب انشعابات آب سایت مسکن‌مهر جوانان در یکی از روستاهای آق‌قلا به طول 5.5 کیلومتر است که برآورد هزینه این پروژه بالغ بر 660 میلیون تومان است که قسمت اعظم این پروژه به اتمام رسیده است و در صورتی که شرایط مهیا شود افتتاحیه و کلنگ‌زنی این پروژه با هم انجام می‌شود.

مدیر امور آبفار روستایی شهرستان آق‌قلا اذعان کرد: اجرای 10 کیلومتر شبکه توزیع آب در یکی از روستای شهرستان آق‌قلا است که 380 خانوار و بالغ بر 1500 نفر جمعیت از این پروژه بهره‌مند می‌شوند و 950 میلیون تومان برآورد هزینه اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار