رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت گلستان:

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۹ کارخانه آرد استان به جرم اعلام نکردن موجودی گندم وسبوس، ۷۱ میلیارد تومان جریمه شدند.

جریمه ۹ کارخانه‌ آرد استان به جرم اعلام نکردن موجودی گندم وسبوس

در پی بازدید‌های نظارتی از کارخانجات آرد استان  پرونده تخلف ۹ واحد تولیدی آرد به علت اعلام نکردن موجودی گندم وسبوس‌های تولیدی خود در سامانه جامع انبار‌ها ۷۱ میلیارد تومان جریمه و پرونده برای صدور رای نهایی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

 وی افزود: برابر ماده ۱۶ قانون تعزیرات حکومتی و همچنین قوانین مرتبط در حوزه سامانه جامع انباره ها ومراکز نگهداری همه واحد‌های نگهداری کننده انواع سبوس وگندم موظف هستند که میزان موجودی سبوس وگندم خود را وهمچنین گردش آن را به صورت ماهیانه در سامانه جامع انبار‌ها ومراکز نگهداری ثبت کنند واجرا نکردن این موضوع از مصادیق تخلف است.

اصغری از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و گفت: و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی ممنوع است و در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحد‌های خاطی برخورد خواهد شد.

اصغری استفاده از گندم و آرد با قیمت و کیفیت مناسب، توجه بیشتر به موضوع آموزش تولید کنندگان و همکاری مردمی در امر تخلف یابی از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۲۴ را از راهکار‌های اصلی کاهش تخلفات عنوان کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار