مدیرعامل توزیع نیروی برق گلستان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: مقاوم سازی و خارج کردن شبکه‌های آسیب پذیر از مسیر سیل به طول ۸۱ کیلومتر و با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال از جمله طرح های اجرائی هفته دولت است.

مقاوم سازی و خارج کردن شبکه‌های آسیب پذیر در هفته دولت

به گزارش گلستان 24، علی اکبر نصیری پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت گلستان اظهار کرد: هوشمندسازی مراکز اتفاقات شبکه و پایش ناوگان خودرویی عملیاتی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، توسعه و احداث شبکه‌های شهری و روستایی با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی با اعتبار بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال هم در این هفته افتتاح می‌شود.

نصیری بیان کرد: ۲۵۰ دستگاه مولد پرتابل خورشیدی عشایری هم با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

وی افزود: نصب و راه اندازی سامانه پایش المان‌های الکترونیکی شبکه قطع و وصل از راه دور با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و تبدیل شبکه‌های مسی به شبکه کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که وی به آن اشاره کرد.

به گفته نصیری  ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه و احداث شبکه، نصب ترانس و انشعاب جهت تأمین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی سازی شبکه‌های شهری و روستایی و غیره در هفته دولت ۱۴۰۰ افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار