طی ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ورود ۳۰۰ هزار تن نهاده‌های دامی به استان خبر داد.

ورود ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی به گلستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24 ، محسن یازرلو، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری حدود ۳۰۰ هزار تن کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز استان از بندر امام خمینی (ره) با ۱۰ هزار و ۲۷۰ سفر به مقاصد شهر‌های استان حمل و جابجا شده است.

 وی افزود: همچنین دو میلیون و ۸۶۵ هزار تن کالا از طریق ۲۷۲ هزار سفر ناوگان باری در ۶ ماه نخست سالجاری از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابه جا شد.

یازرلو با بیان اینکه این میزان کالا از طریق ۷۹ شرکت حمل و نقل داخلی استان جابجا شده است، افزود: گندم، چغندر قند، سیمان، سیب زمینی، انواع آرد و نهاده‌های دامی عمده کالا‌های حمل شده طی این مدت بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به استناد گزارش ماخوذه از سامانه کارت هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعداد ۱۱ هزار و پانصد راننده باری اعم از سبک و سنگین با میانگین سنی ۴۲ سال و همچنین تعدادی بیش از ۱۱ هزار ناوگان باری سبک و سنگین با متوسط عمر ۱۷ سال در استان گلستان مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار