وارد کننده مواد اولیه غذایی

بسیاری از مواد اولیه غذایی هستند که در ایران قابل دسترسی نیستند. اینجاست که معجزه شرکت‌های وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین شروع می‌شود! این شرکت‌ها تولید کنندگان ایرانی را از سردرگمی درباره این مواد نجات می‌دهند.

شرکت‌های بسیاری هستند که اقدام به واردات این مواد از چین می‌کنند. اما به یاد داشته باشید که این شرکت‌ها باید هزینه‌های زیادی در این باره بپردازند. به همین دلیل قیمت تمام شده محصولات شما افزایش می‌یابد.

پس چاره چیست؟ آیا باید بی‌خیال این مواد شد؟ پاسخ خیر است. این مواد نیاز تولید کنندگان هستند که توسط پیشگامان شیمی تامین شده است. این شرکت مواد مدنظر شما را با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت ارائه می‌کنند.

فراموش نکنید پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت‌های توزیع کننده مواد اولیه در ایران می‌باشد. این شرکت با کمک شرکای تجاری چینی خود انواع مواد اولیه مدنظر شما را از این کشور نیز وارد می‌کند.

وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین حقیقی است؟

بله ما نیاز داریم برخی از مواد غذایی موردنیاز خود را از چین تعمین کنیم. این مواد اولیه شامل انواع مواد اولیه طبیعی و شیمیایی می‌باشد. البته محصولات پروتئینی که از چین وارد می‌شوند؛ دارای برچسب حلال هستند.

بنابراین چین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای واردات به شمار می‌رود. به طور کلی مواد اولیه‌‌ای که وارد کشور می‌شوند باید هزینه‌هایی را افزون بر هزینه محصول خود بپردازند. در ادامه به تعدادی از این هزینه‌ها اشاره می‌کنیم.

هزینه‌های وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین

این هزینه‌ها وابسته به کالایی که وارد می‌کنید متفاوت است. اما لازم است بدانید در تمام محصولاتی که از کشورهای مختلف به خصوص چین وارد می‌کنید؛ لازم است این هزینه‌ها را بپردازید.

البته بسیاری از شرکت‌ها همچون پیشگامان شیمی با مشورت از افرادی که در این حوزه تخصص دارند؛ می‌توانند هزینه‌های واردات خود را کمی کاهش دهند. این به معنی کاهش قیمت تمام شده کالا برای مشتریان می‌باشد.

فراموش نکنید که یکی از مهم‌ترین هزینه‌هایی که باید داشته باشید؛ هزینه حمل و نقل است. مواد غذایی شیمیایی که وارد می‌شوند؛ موادی نسبتاً فسادپذیر هستند. بنابراین باید از وسایل نقلیه خاص برای آن‌ها استفاده کنید.

از سوی دیگر در نظر داشته باشید که دولت برای محصولاتی که تولید کننده داخلی ندارد؛ تخفیف‌هایی در نظر گرفته است. از این رو برخی محصولاتی که شرکت‌های وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین وارد می‌کنند؛ ارزان‌تر از دیگران هستند.

اولین هزینه‌‌ای که این شرکت‌ها باید بپردازند؛ هزینه بازرسی کالا است. این هزینه برای اطمینان از سلامت بار شما و اطمینان از ارائه آنچه اضهار کرده‌‌اید است.

یکی دیگر از هزینه‌ها هزینه‌های مربوط به گمرک است. در اینجاست که دولت برای برخی از کالاها تخفیف‌های مدنظر خود را ارائه می‌کند.

هزینه‌های ترخیص کالا هزینه‌های سخت کار هستند که با استفاده از مشاوره‌ها می‌توان این هزینه‌ها را کاهش داد. پیشگامان شیمی برای این منظور از افراد کاربلد بسیاری که در اختیار دارد بهره می‌برد.

فراموش نکنید وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین نیز باید انبارهایی برای نگهداری این مواد داشته باشد. هزینه‌های مربوط به این انبارها که باید شرایط خاصی داشته باشند را نیز به هزینه‌های اشاره شده اضافه کنید.

مشکلات بسیاری ممکن است در طول مسیر گریبان گیر بار وارد کننده شود. از دزدان گرفته تا مشکلات زیست محیطی می‌توانند کار کشتی‌ها و وسایل نقلیه را با مشکل مواجه کنند. از این رو هزینه بیمه بار معقول به نظر می‌رسد.

چگونه بهترین وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین را بشناسیم؟

در نظر داشته باشید که تخصص هنگام خرید مواد اولیه غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. از این جهت توصیه می‌شود هر شرکت یا تولید کننده‌‌ای که قصد خرید مواد اولیه شیمیایی دارد؛ یک فرد متخصص را انتخاب کند.

فردی که بتواند مواد اولیه مدنظر شما را به خوبی بشناسد؛ مسلم است که می‌تواند محصول با کیفیت را از محصولی که خلوص پایینی دارد شناسایی کند.

این کار تنها از کارشناسان مجربی بر می‌آید که سال‌ها در این حوزه تجربه داشته باشند. از این رو پیشگامان شیمی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

زبان چینی یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا به شمار می‌رود. از این رو باید مترجم‌هایی را برای این کار استخدام کنید که توان کافی برای رایزنی‌ها داشته باشند.

البته امروزه دستگاه‌هایی به بازار آمده‌‌اند که می‌توانند این عملیات را برای دو طرف ساده‌تر کنند. باز هم این دستگاه‌ها قابل اعتماد نیستند. بهتر است شرکتی را به عنوان وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین انتخاب کنید که مترجم‌های خوبی داشته باشد.

مشاوران واردات تاثیر به سزایی روی یک خرید خوب دارند. چه فایده‌‌ای دارد محصولی را خریداری کرده و در انبارهای گمرک به صورت دپو نگه دارید؟

آشنایی به پیچ و خم‌های اداری یکی از بزرگترین مزیت‌های یک شرکت وارد کننده محسوب می‌شود. حال آنکه سخت گیری‌ها درباره محصولات مواد اولیه غذایی و دارویی بسیار بیشتر از دیگر محصولات است.

باز هم یکی از بهترین شرکت‌های وارد کننده مواد اولیه غذایی از چین، پیشگامان شیمی است. این شرکت با سال‌ها تجربه آماده ارائه انواع خدمات تامین مواد اولیه از کشورهای مختلف می‌باشد. برای ارتباط با این شرکت نیز کافی است با شماره تلفن‌های ۰۳۱-۳۱۳۲۲۳۴۴ و ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار