مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: ۳۱ واحد تولیدی واقع در شهرک ها و نواحی صنعتی با ظرفیت ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی در تملک بانک های استان قرار دارد که امسال برنامه ریزی شرکت، بازگشت این واحدها با همکاری دستگاه های مرتبط است.

۳۱ واحد تولیدی واقع در شهرک ها در تملک بانک ها هستند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، رضا شهمرادی اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری انجام شده در این واحدهای تولیدی ۲۲۸ میلیارد ریال بوده که این واحدها سال ها به دلیل بدهی بانکی صاحبان آن ها، رونق تولید ندارند.

وی با اشاره به بلاتکیفی این واحدها و تاثیرگذاری آنها در رونق اقتصادی استان و حتی کشور، گفت: با پیشنهاد این شرکت یکی از نشست های اقتصاد مقاومتی استان به موضوع تسریع در رفع مشکل این تعداد واحد تملک شده توسط بانک های استان اختصاص داده شد و مصوبه ای هم در این زمینه برای حل آن گذرانده شد.

به اعتقاد وی این واحدهای تولیدی ظرفیت بازگشت به چرخه تولید و رونق اقتصادی در استان را دارند و مشکل آنها با اجرایی شدن مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه های مرتبط و همکاری بانک های عامل، قابل حل است.

وی ادامه داد: شرکت به جد پیگیر شتاب در تعیین تکلیف و تسهیل برای بازگشت این واحدها بوده و به تازگی هم مسایل و مشکلات صاحبان این واحدها به اطلاع رییس کل دادگستری استان رسانده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار