مدیر پارک علم و فناوری گلستان:

مدیر پارک علم و فناوری گلستان گفت: نزدیک ۳۰ میلیارد تومان امسال از محل صندوق نوآوری کشور و معاونت علمی و پژوهشی رئیس‌جمهوری برای استارت‌آپ‌های گلستانی بودجه تخصیص‌یافته است.

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای استارت‌آپ‌های گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهدی غفاری اظهار کرد: از لحاظ زیرساختی جز پارک و علم و فناوری ردیف‌های آخر بوده‌ایم اما با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر در رده‌های میانه قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه فضای استقرار استارت‌آپ‌ها تا حد زیادی حل شده است، خاطرنشان کرد: با افزایش اعتباری حمایتی که پارک و کمک صندوق فناوری استان انجام شده برای سال جاری نزدیک ۳۰ میلیارد تومان امسال از صندوق نوآوری کشور و معاونت علمی و پژوهشی رئیس‌جمهوری دریافت بودجه برای استارت‌آپ‌های گلستانی تخصیص‌یافته است.

وی با بیان اینکه با همکاری دوجانبه و چندجانبه تلاش می‌کنیم که مشکل مجوزها را تا حد زیادی کم کنیم، افزود: با اتاق صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، سازمان غذا و دارو و دادگستری همکاری دوجانبه شروع کردیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات اداری را کمتر کنیم.

غفاری با اشاره به اینکه در بحث مشاوره چند تا کارگزار فن‌بازار و مشاور خصوصی را در این زمینه فعال کرده‌ایم، گفت: با بیمه نیز توافق داشته‌ایم که یک شعبه و کارشناس مشخص را در نظر بگیرند برای رفع مشکلات استارت‌آپی که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات را در زمینه بیمه رفع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار