فرماندار گمیشان:

فرماندار گمیشان گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی می‌تواند با راه اندازی فضاهای گردشگری در مجاور ساحل و نگهداری از فضا، امکان استفاده در طول سال را برای مسافران فراهم کند.

حضور سرمایه گذار موجب رونق چارقلی می شود

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، احمد دستمرد اظهار کرد: همچنین با همکاری دهیاری و بخشداری توماجلر و چارقلی کانکس‌هایی در این فضا تعبیه شده که گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: کمپ این مکان به سرویس بهداشتی و حمام تجهیز شده و از موتور برق برای روشنایی فضا استفاده می‌کنیم.

دستمرد با بیان اینکه برای برق کشی به منطقه محدودیت‌های زیست محیطی وجود دارد، گفت: زیرساخت‌ها نسبت به سابق بهتر شده اما باید تلاش کنیم تا به تدریج این امکانات کامل شود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر شرایط کرونا سبب شد این مکان به صورت کامل شناخته نشود، افزود: بیشتر کسانی که از این فضا استفاده می‌کنند بومیان خود منطقه بوده و باید با تبلیغات گسترده در دوران پساکرونا زمینه حضور گردشگران را فراهم کنیم.

دستمرد از حضور سرمایه گذار در این منطقه هم استقبال کرد و گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی می‌تواند با راه اندازی فضاهای گردشگری در مجاور ساحل و نگهداری از فضا، امکان استفاده در طول سال را برای مسافران فراهم کند.

وی بیان کرد: ساحل چارقلی با عمق کم و فضای بکر، محیطی جذاب برای خانواده‌ها و کودکان بوده که می‌توانند با احساس آرامش وقت خود را آنجا سپری کنند.

دستمرد همچنین بر تبلیغ و ایجاد سخت افزار و نرم افزار برای گسترش و توسعه گردشگری در این منطقه در دوران بعد از کرونا تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار