استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: مشکلات جایگاه های سوخت به سرعت در حال رفع است و تاکنون تلاش های فراوانی از سوی رئیس جمهوری، دولت و وزارت نفت انجام شده و همچنان نیز تداوم خواهد داشت.

مشکلات جایگاه های سوخت به سرعت در حال رفع است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی‌محمد زنگانه عصر پنجشنبه در بازدید از شرکت پالایش و پخش فرآورده های سوختی گلستان اظهار  کرد: هدف دولت خدمت رسانی ، امیدآفرینی ، ارتقا آرامش و رفع مشکلات مردم است و در این راه همه دستگاه های اجرایی باید همراهی لازم را داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گلستان هم در این جلسه از فعالیت مجدد حدود ۷۶ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت استان خبر داد و گفت :‌ تا ظهر امروز پنجشنبه ۵۷ پمپ بنزین در نقاط گوناگون گلستان مشغول ارایه خدمت و عرضه سوخت هستند.

عیسی افتخاری اظهار داشت :‌ در ۱۴ جایگاه سوخت استان خدمات ارایه بنزین به صورت برخط و با استفاده از کارت های سوخت انجام می شود و در ۴۳ جایگاه هم به صورت آف لاین بنزین سه هزار تومانی عرضه می‌شود.

وی افزود : امکان دریافت سوخت در همه شهرستان‌های گلستان فراهم شده و از مجموع ۷۵ جایگاه سوخت گلستان ۵۷ واحد بدون مشکل در حال فروش بنزین و گازوئیل هستند.

از ظهر سه شنبه چهارم آبانماه ۱۴۰۰ مراجعان به جایگاه های سوخت کشور برای دریافت بنزین با کارت هوشمند سوخت با مشکل مواجه شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار