ساختمان اداری و درمانگاه تامین اجتماعی کلاله عصر امروز پنجشنبه با حضور سرپرست سازمان تامین اجتماعی و شماری از مسوولان استانی و شهرستانی در این شهرستان افتتاح شد.

ساختمان اداری و درمانگاه تامین اجتماعی کلاله افتتاح شد

به گزارش گلستان 24، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ارتقای خدمات در مناطق کمترتوسعه یافته یکی از رویکردهای اصلی این سازمان است و امروز پروژه درمانی و ساختمان اداری تامین اجتماعی کلاله با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم افتتاح شد.

میرهاشم موسوی افزود: احداث ساختمان اداری و درمانگاه تامین اجتماعی کلاله با زیربنای چهار هزار و ۳۱۷ متر مربع شامل ۲ طبقه اداری، ۲ طبقه درمانگاهی و یک طبقه پارکینگ از اواخر سال ۹۶ آغاز شد و با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهارداشت: خدمات درمانی پایه و بعد از آن تخصصی به‌زودی در این درمانگاه به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی نیز افتتاح ساختمان اداری و درمانی تامین اجتماعی کلاله را یکی از اقدامات خوب اجرایی در بخش درمانی شرق استان دانست و گفت: طبق قول مسوولان تامین اجتماعی تا یک ماه آینده بخش درمانی این ساختمان به صورت درمانگاه عمومی و تک شیفت افتتاح خواهد شد.

رضا آریان‌پور از مسوولان سازمان تامین اجتماعی استان و کشور خواست تا این درمانگاه به یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی برای ارائه خدمات درمانی لازم به بیماران شرق گلستان تبدیل شود.

وی افزود: پیگیری برای افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در سایر شهرستان‌های شرق گلستان نیز در حال انجام است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان نیز در این مراسم گفت: شعبه اداری تامین اجتماعی کلاله از زمان افتتاح در سال ۸۴ تاکنون در فضای استیجاری مستقر بود و نیاز به احداث ساختمان مستقل و ملکی سازمان برای تمرکز فعالیت وجود داشت.

هادی نودهی با اشاره به افتتاح ساختمان اداری و درمانگاهی تامین اجتماعی در کلاله، افزود: بخش درمانگاهی این ساختمان با تکمیل تجهیزات مورد نیاز و تامین نیروی انسانی، از یک ماه آینده می‌تواند به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در کلاله و مراوه‌تپه و عموم مردم شهرهای شرق استان خدمات درمانی لازم را ارائه دهد.

وی اظهارداشت: اداره تامین اجتماعی کلاله با استقرار یک شعبه اصلی در کلاله و یک شعبه اقماری در مراوه‌تپه در مجموع ۵۵ هزار بیمه شده اصلی و تبعی و مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار هزار و ۸۱۳ کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار