مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان :

مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان گفت: مالکیت جنگل تنگه مینودشت در اختیار منابع طبیعی ست وهر گونه خرید و فروش غیرقانونی است .

هر گونه خرید و فروش جنگل تنگه مینودشت غیرقانونی است

به گزارش گلستان 24، عبدالرحیم لطفی مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان درجلسه مشترک  که بمنظور ساماندهی غرفه داران درشهرداری مینودشت برگزار شد اظهار کرد:مالکیت تفرجگاه جنگل تنگه مینودشت برای دولت و در اختیار منابع طبیعی بوده و هر گونه خرید و فروش و اجاره غرفه ها به غیر ممنوع و غیرقانونی است و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود : موضوع ساماندهی تفرجگاه جدی است و بر اساس وضعیت موجود همه غرفه‌داران مکلفند همه مقرراتی را که شهرداری و منابع‌طبیعی تعیین نموده اند را رعایت کنند .

یاسربای، دادستان مینودشت هم در این جلسه تصریح کرد : اگر به موضوع تفرجگاه جنگل تنگه از منظر محیط زیست ، آسیب شناسی اجتماعی و حقوقی نگاه کنیم ، باید به فضای سبز و منابع طبیعی اعاده گردد.

وی ادامه بیان کرد: ولی با توجه به امکانات و فضای تفریحی جهت استفاده درست شهروندان و خانواده ها تصمیم مسئولین شهرستانی و منابع طبیعی استان بهینه سازی تفرجگاه است.

علیرضا نریمانی ، شهردار مینودشت هم دراین  جلسه با اشاره به اهدف تشکیل این جلسه گفت: این جلسه  به منظور بررسی مشکلات و ساماندهی غرفه ها و تبدیل محل غرفه ها به فضائی مناسب برای شهروندان و غرفه داران تشکیل شده است.

در این جلسه مشترک مدیر کل منابع طبیعی استان ، دادستان ، فرماندهی منطقه انتظامی ،  شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر ، ریاست اداره منابع طبیعی مینودشت و امور آب  و غرفه داران تفرجگاه جنگل تنگه حضور داشتند.

در پایان مصوب گردید طرح ساماندهی غرفه ها با هماهنگی شهرداری ، منابع طبیعی و امور آب جهت اجرایی شدن تهیه گردد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار