بررسی میدانی مشکلات طرح موج های آبی گنبدکاووس

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نظر شاکیان پرونده موج های آبی گنبد، یکسال به مجری طرح برای تکمیل پروژه فرصت داده شد .

یکسال به مجری طرح برای تکمیل  پروژه فرصت داده شد

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی در جمع شاکیان پرونده موج های آبی گنبد کاووس اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه در سفر به استان دو پرونده کثیرالشاکی پتروشیمی گلستان و موج های آبی گنبدکاووس را به صورت ویژه پیگیری کردند و تمام اختیارات قضایی مورد نیاز به دادگستری استان اعطا شد تا این دو پرونده به سرانجام برسد .

وی افزود: برای بررسی وضعیت پروژه موج های آبی در شهرستان گنبد کاووس حضور یافته و در نشست های جداگانه با شاکیان و متهم پرونده و بازدید از محل اجرای طرح که در مجموع حدود 6 ساعت طول کشید راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی این طرح بررسی گردید .

آسیابی با تاکید بر این که هدف قوه قضاییه ، راه اندازی این پروژه است گفت: اگر تکمیل طرح ، توسط خود مجری اتفاق بیفتد ما استقبال می کنیم و حمایت قضایی لازم برای این که مجری طرح بتواند به تعهدات خود عمل کند انجام می دهیم .

 آسیابی افزود: خود شاکیان هم در جلسه امروز در دادگستری گنبدکاووس نظرشان این بود که به مجری طرح برای تکمیل پروژه مهلت داده شود .

این مقام ارشد قضایی استان افزود: اگر در مهلت قانونی که به مجری طرح اعطا می کنیم ، پروژه تکمیل نشود با اختیاراتی که رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان اعطا کرده است دادگاه ویژه ای تعیین خواهدشد تا این پرونده به عنوان یک پرونده خاص تعیین تکلیف و حق شکات پرداخت شود .

آسیابی ادامه داد: با نظر شاکیان و پس از بازدید از ساختمان نیمه کاره طرح ، به مجری پروژه یک سال برای تکمیل آن فرصت داده شد و در این مدت رئیس دادگستری و دادستان گنبد وضعیت پیشرفت پروژه را به صورت مستمر رصد می کنند و ما نیز هر سه ماه یکبار از محل ساخت طرح بازدید و نظارت می کنیم تا بتوانیم طی یکسال شاهد بهره برداری پروژه باشیم .

پرونده موج های آبی گنبدکاووس نزدیک به 300 شاکی دارد . در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی ، گردشگری ، سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به 9 سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده است .

پرونده پتروشیمی گلستان و موج های آبی گنبدکاووس دو پرونده کثیرالشاکی بودند که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان به صورت ویژه بررسی و از سوی حجت الالسلام محسنی اژه ای اختیارات ویژه به دادگستری استان برای پیگیری آنها داده شد .

رئیس کل دادگستری گلستان چند روز پیش نیز از محل پتروشیمی بازدید و از تلاش برای خروج از رکورد این پروژه درآینده نزدیک خبر داد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار