صاحب حجتی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24؛

گواهی می دهم پیگیری هایی که ایشون در حوزه های مختلف برای استان و شهرستان های گرگان و آق قلا انجام دادند،بخصوص طرح متوقف مانده پتروشیمی،صنعت گردشگری و موضوع صنایع تبدیلی استان، زبانزد است.

پیگیری های سید علی طاهری برای حل مشکلات استان زبانزد است/ وی در فضای مجلس نماینده موثری است

صاحب حجتی مدیر کل سابق امور استان های وزارت ورزش و جوانان و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره عملکرد آقای سید علی طاهری در مجلس نهم عنوان کرد: عملکرد جناب آقای دکتر طاهری در مجموع قابل دفاع است.

وی ادامه داد: ممکن است انتقاد هایی هم در بعضی از حوزه ها به عملکرد ایشان وجود داشته باشد. همه افراد ممکن است نقاط ضعفی داشته باشند.  اما ترجیحا  عملکرد آقای دکتر طاهری قابل دفاع است و نمره قابل قبولی را می گیرد.

صاحب حجتی با بیان این که ایشان در فضای مجلس نماینده موثری است، درباره نقش و عملکرد سید علی طاهری در حوزه فرهنگ افزود: ایشان یک چهره فرهنگی هستند و کمیسیونی که در آن حضور دارند کمیسیون تخصصی فرهنگی است. از آن جایی که من با ایشان تعاملاتی دارم در جریان پیگیری اساسی و کلان مسائل استان توسط ایشان هستم.

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از نظر من نقطه ضعف آقای طاهری، گویایی  ایشان درباره دفتر و مجموعه ارتباط مردمی شان است. این که نتوانستند زحمات و اقدامتی را که در طول مدت نمایندگی انجام دادند به سمع و استماع مردم  برسانند.

از آنجایی که من در سطح کلان و ملی حضور دارم و از نزدیک در جریان برخی از امورات هستم، گواهی می دهم پیگیری هایی که ایشون در حوزه های مختلف برای استان و شهرستان های گرگان و آق قلا انجام دادند،بخصوص طرح متوقف مانده پتروشیمی،صنعت گردشگری و موضوع  صنایع تبدیلی استان، زبانزد است.

ارسال نظر

آخرین اخبار