رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: قیمت جدید حمل سیمان در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان تعیین شد.

تعیین قیمت جدید حمل سیمان در گلستان

به گزارش گلستان 24، حسین طلوعیان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد:  قیمت حمل هر تن سیمان برای هر کیلومتر در گلستان چهار هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد.

وی با بیان این که نرخ حمل سیمان ۸۰ درصد نرخ حمل کالا‌های عمومی است گفت: نرخ جدید به زودی اجرایی می‌شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان نیز در این جلسه از آغاز اجرای طرح برخورد با احتکار وگرانفروشی در گلستان همزمان با سراسر کشور داد.

تقی حسام گفت: در شهرستان گرگان ۲ گروه و در دیگر شهرستان‌ها یک گروه صبح و عصر از انبار‌ها، بنکداری‌ها و عمده فروشی‌ها بازدید و برعرضه کالای آنان نظارت می‌کنند.

بررسی نرخ باشگاه‌های پرورش اندام دیگر مورد مطرح شده در این جلسه بود که براساس تصمیم اعضا به جلسه دیگر و پس از بررسی مقایسه‌ای با دیگر استان‌ها موکول شد.

بررسی قیمت نهاده‌های دامی دراستان موضوع بعدی جلسه تنظیم بازاربود.

مدیرکل جهادکشاورزی گلستان گفت: برای دامداران سنتی و صنعتی در استان "دامدار کارت " صادر شده است که با استفاده از این کارت که اعتبار آن بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است می‌توانند نهاده دامی خریداری کنند.

مختار مهاجر خرید تضمینی را از برنامه‌های جهاد کشاورزی استان بیان کرد و گفت: قیمت‌های خرید تضمینی محصولات کشاورزی به قیمت خرید در بازار آزاد نزدیک می‌شود.

نظارت مستمر و دقیق بازار با مشارکت جهادکشاورزی، صنعت، معدن وتجارت، تعزیرات حکومتی و بهره گیری از بسیج مردمی و اصناف برای جلوگیری از گرانفروشی و احتکار، تامین سرمایه درگردش برای تامین خرید مواد اولیه تولید استان و تامین کالا‌ها اساسی ومورد نیاز مردم و ذخایر کافی میوه شب عید از مصوبات سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بود.

علی محمد زنگانه استاندار هم گفت : خوشبختانه ذخایر کالاهای اساسی استان از قبیل مرغ و تخم مرغ و حتی میوه شب عید در استان وضعیت مناسبی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار