رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: نمایشگاه فروش کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار از امروز در گرگان افتتاح شد.

نمایشگاه فروش کالاهای اساسی در استان گلستان برپا شد

به گزارش گلستان 24 ؛ حسینقلی قوانلو  در حاشیه افتتاح نمایشگاه فروش کالاهای اساسی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نمایشگاه فروش کالاهای اساسی برای تنظیم بازار کالاهایی مانند برنج، قند و شکر و گوشت قرمز و مرغ با قیمت 15 درصد ارزان‌تر از بازار عرضه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه تا سه شنبه  27 شهریور جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی از ساعت  10 صبح تا 9 شب فعال است.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: در این نمایشگاه لبنیات، برنج، مرغ وگوشت منجمد ارائه می‌شود که این گوشت با قیمت هرکیلوگرم 30 هزار تومان از امروز در گرگان و به‌مرور در شهرستان‌های دیگر استان هم عرضه شده است.

وی تاکید کرد: در شهرستان‌های علی‌آبادکتول و گنبدکاووس هم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا قبل از فصل پاییز این نمایشگاه بر پا شود.

قوانلو گفت: به‌مناسبت بازگشایی مدارس، نمایشگاه پوشاک و عرضه محصولات و کالاهای اساسی همه ساله به‌منظور رفاه حال شهروندان در استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان درباره اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات پائیزه نیز اظهار کرد:‌ حمایت از تولیدات داخلی،‌ رونق بازار محصولات و کالاهای ایرانی و عرضه اجناس و اقلام مربوط به این فصل از اولویت اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ است.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار