فرماندار آزادشهر:

فرماندار آزادشهر گفت: نخستین کارخانه روغن کشی از سبوس برنج با سرمایه گذاری بخش خصوص و اعتبار 25 میلیارد تومان در استان در ایام دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

کلنگ زنی نخستین کارخانه روغن کشی از سبوس برنج در ایام دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، احمدی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر کع در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه فجر، 34 طرح با اعتبتر 84 میلیارد تومان و اشتغال 349 نفر کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی افزود: تعداد 83 طرح عمرانی در ایام دهه فحر که 64 طرح افتتاح و تعداد 19 طرح گلنگ زنی می شود که نزدیک به 63 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

احمدی گفت:  مدرسه 3 کلاسه روستای وطن ازادشهر با اعتبار 2 میلیارد تومان و افتتاح منازل مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن با اعتبتر 22 میلیارد تومان نیز از دیگر طرح هایی است که افتتاح خواهند شد.

وی افزود: یکی از طرح های شاخص اقتصادی ازادشهر ارتقا پست برق در نزدیکی نگین شهر است که در سال 98 مبلغ 400 میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شد و چنانچه امسال اجرایی شود بی شک مبلغ یکهزار میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت .

احمدی بیان کرد:  کارگاه میناکاری سفال با اعتبار 600 میلیون تومان، افتتاح واحد تولید چیپس با اعتبار 8 میلیارد تومان و تولید ظروف چوبی با 8 میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار