چرا باید از مشاوره سئو استفاده کنیم؟

آیا تا کنون به افزایش بازدید گوگل فکر کرده‌اید؟ خب بازی فروش اینترنتی به این ترتیب است که هرکس در رتبه بالاتری در جستجوی گوگل قرار داشته باشد، بازدید بیشتر و در نتیجه فروش بیشتری خواهد داشت. افزایش بازدید گوگل رؤیایی است که برای برخی افراد به حقیقت پیوسته است و برخی دیگر هنوز به‌دنبال راهکاری برای افزایش بازدید هستند. اگر هنوز موفق به افزایش بازدید گوگل نشده‌اید، آیا به فکر مشاوره سئو افتاده‌اید؟ اصلاً می‌دانید مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد؟ امروز در این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید چطور با کمک مشاوره می‌توانید افزایش بازدید گوگل را تجربه کنید.

سئو سایت چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم درباره اینکه مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد صحبت کنیم، باید ابتدا درباره سئو سایت صحبت کنیم. سئو سایت یا همان SEO ، مخفف عبارت search engine optimization یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. در حقیقت وقتی که کاربر در دنیای اینترنت به‌دنبال یافتن نتایج خاصی است، مستقیم به سراغ موتورهای جستجو مختلف از جمله گوگل می‌رود. گوگل نیز محبوب‌ترین موتور جستجو در بین موتورهای جستجو محسوب می‌شود. وقتی که کاربر عبارت مدنظر را جستجو می‌کند، گوگل هزاران نتیجه مختلف را به او نمایش می‌دهد. همان طور که حتماً شما هم تجربه کرده‌اید، نتایج در این فهرست به ترتیب از بالا به پایین نمایش داده می‌شوند. همچنین نتایج در صفحات مختلف تنظیم می‌شوند و به کاربر نمایش داده خواهند شد.

اگر خودتان عبارتی را جستجو کنید، متوجه می‌شوید که ناخودآگاه فقط جستجوی خود را محدود به 5 لینک اول خواهید کرد. جالب است بدانید که بر اساس آمار، 60 درصد کلیک کاربران مخصوص به 5 لینک اول خواهد بود! این آمار واقعاً شوکه‌کننده است. در حقیقت انگار از لینک پنجم به بعد برای کاربران نامرئی هستند! خب چرا اینها را توضیح دادیم؟ اینها چه ارتباطی با سئو دارند؟ در حقیقت موتورهای جستجو از جمله گوگل، با کمک پروتکل‌های خاصی، این رتبه‌بندی را انجام می‌دهند. در اصل این گوگل است که یک لینک را در رتبه اول قرار می‌دهد و دیگری را در صفحه دهم می‌گذارد. با رعایت نکاتی که به آن SEO گفته می‌شود، می‌توانید به گوگل نشان دهید که محتوایی مفید دارید تا آن را در بین 5 لینک برتر قرار دهد. به این ترتیب می‌توانید بیشتر و بهتر دیده شوید و در نتیجه باعث افزایش بازدید گوگل شوید. لازم به ذکر است که سئو از جمله مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید.

چطور سئو سایت را بهبود دهیم؟

02

خب اگر بخش قبلی را به‌خوبی مطالعه کرده باشید، حتماً متوجه اهمیت سئو سایت شده‌اید. همچنین حتماً می‌دانید که بهبود رتبه گوگل، بازدید بیشتر را به همراه می‌آورد و بازدید بیشتر باعث فروش بیشتر می‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت که سئو سایت، مهم‌ترین عامل در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. مخصوصاً اگر فعالیت مجموعه شما فقط محدود به دنیای وب می‌شود، سئو اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. حال سؤال اینجاست که چطور می‌توان سئو سایت را بهبود داد؟

جالب است بدانید که در دنیای دیجیتال مارکتینگ، هر سال چندین و چند ترند مختلف مطرح می‌شود. همچنین استراتژی گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها به‌صورت دوره‌ای تغییر پیدا می‌کنند. به همین خاطر باید همواره به روز باشید و از دانش روز استفاده کنید تا بتوانید برای بهبود سئو سایت خود آماده باشید. برای شناخت سئو بهتر است در دوره‌های مختلف آماتور تا تخصصی شرکت کنید. باید استراتژی رتبه‌بندی گوگل را بدانید و همواره از استراتژی‌های جدید آن اطلاع داشته باشید. البته امکان استفاده از مشاوره سئو نیز وجود دارد.

مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد؟

03

قطعاً یادگیری تمامی نکات سئو و به روز بودن اطلاعات بسیار دشوار است. مخصوصاً اگر مدیریت یک مجموعه بزرگ را به عهده داشته باشید، حتماً مسئولیت‌های بسیار مهم‌تری هم به عهده دارید. خب شاید با خودتان بگویید که مگر مهم‌تر از سئو برای یک مجموعه اینترنتی وجود دارد؟ خب در حقیقت شما باید سرتان را به خرید و فروش و نظارت بر تعامل با مشتری گرم کنید. شناخت سطحی قواعد سئو شاید برایتان مفید باشد؛ اما می‌توانید کار را به کاردان بسپارید. در حقیقت افرادی هستند که وقت خود را وقف سئو و استراتژی‌های گوگل کرده‌اند. همان طور که شما سرتان به خرید و فروش و ارائه خدمات گرم است، این دسته افراد نیز در این زمینه مشغول به کار هستند و دانش روز را در دست دارند.

بسیاری از مؤسسات و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، این دسته افراد را استخدام می‌کنند تا مشاوره سئو انجام دهند. با کمک این عزیزان می‌توانید سئو وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن ارتقاء دهید و نقاط ضعف آن را برطرف نمایید. برخی آژانس‌های معتبر همانند منتوریکس قادر به آنالیز کامل سایت شما هستند و می‌توانند مشاوره کامل سئو ارائه دهند. با کمک منتوریکس و مجموعه‌های قدرتمند مشابه، می‌توانید وبسایت خود را در 5 رتبه برتر گوگل قرار دهید.

فراموش نکنید که سئو رگ اصلی حیاتی سایت و فروش شماست. به همین خاطر همیشه به ارتقاء دانش در جهت بهبود سئو سایت خود نیاز خواهید داشت. البته به یاد داشته باشید که همیشه نیازی نیست تا دانش را خودتان به دست بیاورید. همان طور که وقتی خودرو شما خراب می‌شود به جای یادگیری علم مکانیک به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید، بهتر است خدمات سئو را نزد آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ببرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس ارائه دهنده‌ی خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ است، شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این آژانس از صدها مقاله‌ی رایگان و انواع خدمات آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار