مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان در دیدار با معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از افزایش ۳ برابری اعتبارات عمرانی این شرکت خبر داد.


افزایش ۳ برابری اعتبارات عمرانی شرکت آب منطقه‌ای گلستان

به گزارش گلستان 24، سید محسن حسینیبا بیان اینکه متوسط اعتبارات شرکت در بخش طرح‌های عمرانی سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان بود اظهار کرد: امسال با فعالیت‌های زیادی که از سوی شرکت انجام شد ، این اعتبار به ۹۰۰ میلیارد تومان رسید و متوسط اعتبارات آبرسانی نیز از ۲۲ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد تومان در سال افزایش یافت.

وی همچنین قرار گرفتن ۸ طرح از طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای در لیست طرح‌های ویژه آبی وزارت نیرو را قابل تقدیر دانست و افزود: درآمد‌های حقوقی دولتی این شرکت سال ۹۹ نسبت به ۹۸ بالغ بر ۳۰ درصد و امسال نیز علیرغم خشکسالی گسترده با مدیریت صحیح ۱۵ درصد نسبت به پارسال افزایش داشت.

حسینی گفت: در بخش تعادل بخشی نیز انسداد چاه‌های غیر مجاز، نصب کنتور‌های هوشمند، اصلاح و تعدیل پروانه‌ها و گشت و بازرسی عملکرد شرکت افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان همچنین اخذ سند برای بستر رودخانه‌ها، اخذ مجوز تخصیص آب دریا برای شرب، کشاورزی و آبزی پروری در یک سال و نیم اخیر ، آغاز اخذ مجوز‌ها برای گردشگری در تاسیسات آبی ، اخذ کد اجرائی برای سد میرداماد که بخشی از آب گرگان را تامین می‌کند و شروع عملیات اجرائی فاز دو آن ، آغاز مطالعات فاز ۲ سد بهارستان (قره چای)، شروع مطالعات سامانه انتقال آب صنعت از سد‌های گلستان و بوستان و نرماب به شمال و شمال غربی استان و مطالعات ایجاد نیروگاه‌های برقابی کوچک مقیاس از جمله مهم‌ترین اقدامات این شرکت در یک سال و نیم اخیر بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار