مدیرکل کمیته امداد گلستان :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در سال جاری هزار سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان و همچنین ۲۹۵ مورد هدیه داماد به ارزش دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، اهدا و زوج‌های جوان گلستانی را راهی خانه بخت کرد.

اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به زوج های گلستانی

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۸۸ سری جهیزیه طی چهار مرحله در سالروز آزادی خرمشهر، دهه کرامت، سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و اعیاد شعبانیه و هفته جوان با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان به زوج‌های گلستانی اهدا شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ی اهدای دو هزار و ۴۸۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سال جاری افزود: پنج قلم لوازم خانگی با شعار «ازدواج آسان با کالای ایرانی» شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی در هر سری از این جهیزیه‌ها است.

بابایی عنوان کرد: این نهاد همچنین ۲۹۵ مورد هدیه داماد با سرانه نقدی هرمورد ۱۰ میلیون تومان جمعاً دو میلیارد و۹۵۰ میلیون تومان در کنار جهیزیه نوعروسان، با مشارکت بنیاد مستضعفان به فرزندان ذکور تحت حمایت خود اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه تلاش کمیته امداد، فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است، افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آئین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این نهاد در سال گذشته هزار و ۷۸۶ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ازدواج آسان جوانان تحت حمایت تخصیص داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار