استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: در این استان زیرساخت‌های تحقق شعار سال با توجه به وجود کارخانه نوآوری خوب است و از طریق این کارخانه امکان تعامل و همکاری‌های تنگاتنگ بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم خواهد شد.

راهبرد دانش بنیان در اولویت امور قرار گیرد

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بیش از هفت سال است که در این نامگذاری‌ها بر مساله تولید، رونق تولید و پشتیبانی از آن تاکید دارند، اظهارداشت: معظم له امسال هم به دانش‌بنیان بودن تولید تاکید داشتند و ما وظیفه داریم در مداخلاتمان در این بخش، موضوع دانش‌بنیان بودن را در اولویت قرار دهیم.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در استان، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با مدیران این واحدها داشتیم مصوب شد تا پایان سال ۱۴۰۴، تعداد آنها در استان به ۲ برابر افزایش یابد.

زنگانه اضافه کرد: همچنین برای رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان مصوب کردیم که هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل ظرفیت‌های بودجه‌ای استان، در اختیار آنها قرار بگیرد.

استاندار ادامه داد: برقراری ارتباط ویژه بین دستگاه‌های اجرایی استان با شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مصوبات آن جلسه بود که سازوکارهای این ارتباط از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری استخراج و فعالیت و نمودار کاری آن مشخص شده است.

وی افزود: به منظور ساماندهی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان در استان، مصوب شد تا سایتی برای استقرار این نوع شرکت‌ها در نظر گرفته شود که این مصوبه در کنار مصوبه ایجاد پایانه صادراتی در استان، بطور جدی پیگیری می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار