فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به تعرض به آستان مقدس حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان و سوء قصد منجر به شهادت و زخمی شدن سه روحانی، تصریح کرد: بدون تردید پشت پرده این حادثه رژیم صهیونیستی است.

پشت پرده حادثه حرم رضوی، رژیم صهیونیستی است

به گزارش گلستان 24، سردار سرتیپ دوم پاسدار "علی ملک‌شاهکویی" عصر چهارشنبه در مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی بین نیازمندان گلستان به‌مناسبت ماه رمضان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب در راستای فعالیت‌های غیر انسانی خود علیه انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا جنگ اقتصادی و تهاجم و شبیخون فرهنگی اکنون به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب و برهم زدن امنیت حاکم در جامعه است که باید مراقب این توطئه آنها باشیم.

وی افزود: مادامی که ملت ایران وحدت و همبستگی خود را حفظ و منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی اجتماعی و سیاسی خویش قرار دهند، دشمنان نخواهند توانست به کشور و انقلاب اسلامی ما آسیب برسانند.

سردار ملک شاهکویی اضافه کرد: امروز وظیفه علمای دین و صاحبان تریبون و قلم جامعه است که در راستای جهاد تبیین مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب، گام بردارند و دستاوردهای انقلاب در ۴۳ سال گذشته را برای مردم تبیین و تشریح کنند تا مردم بیش از پیش از خدمات نظام مطلع شوند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین با قدردانی از حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی که به مناسبت ماه رمضان اقدام به تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نمود، افزود: خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان از با ارزش ترین اعمال نزد خداوند است.

وی ادامه داد: سپاه گلستان نیز در ایام کرونا و در راستای منویات رهبری و رمایش کمک مومنانه، ده‌ها هزار بسته معیشتی و ۶۰۰ سری جهیزیه با کمک نیکوکاران و خیرین استان و برخی نهادهای انقلابی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری و نیز زوج‌های جوان کم بضاعت توزیع کرد.

سردار ملک شاهکویی گفت: این نهاد انقلابی در ماه مبارک رمضان امسال نیز توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان را در دستور کار دارد که در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت عصمت طهارت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر توزیع خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار