استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: با پیگیری ها و همراهی مدیریت ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان گلستان در لایحه بودجه 1401 جزو 5 استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است.

گلستان در بودجه 1401 جزو 5 استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه ظهر امروز در نشست با ائمه جمعه استان اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات در ارتباطاتی که با مردم دارند، باید ضمن بیان مشکلات و محدودیت های پیش روی استان، آنها را به صبر و همراهی با مدیران دعوت کنند.

وی افزود: با توجه به آیات و روایات قرآنی، صبر و دعوت به صبر، مقدمه ایجاد شبکه تعاون اجتماعی بین مومنین است.

زنگاه گفت: اگر خواهان عنایت الهی هستیم، باید باهم، رابطه مومنانه مبتنی بر تقوای اجتماعی برقرار کنیم و با این همدلی و همراهی می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی افزود: تلاش و کوشش و مجاهدت در این برهه، کمتر از دفاع مقدس نیست و با توجه به تهاجم نرم و جنگ همه جانبه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن، ما در عرصه دفاع مطهر قرار داریم.

استاندار اظهار کرد: شرایط کشور و به دنبال آن شرایط استان به گونه ای است که گذر از این سختی ها نیازمند صبر و استقامت است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم درآمد سرانه خانوار گلستانی که در حال حاضر نصف میانگین کشوری است را به میانگین کشوری برسانیم و برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیازمند همت، وحدت و انسجام مدیران و مردم هستیم.

استاندار گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و همراهی مدیریت ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان گلستان در لایحه بودجه 1401 جزو 5 استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است.

وی افزود: امیدواریم با تحقق بودجه سال جاری و همچنین اعتبارات سفر رییس جمهور، بخشی از عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی را جبران کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار