استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: توجه به زیرساخت حوزه سلامت در افکار عمومی بسیار تاثیرگذار است و ساخت بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و یک‌هزار تختخوابی گرگان در اولویت دولت قرار دارد.

ساخت بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و یک‌هزار تختخوابی گرگان اولویت دولت است

به گزارش گلستان 24 ؛حسن صادقلو در افتتاح مرکز ترومای شرق گلستان در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اظهار داشت: باید در حوزه سلامت در منطقه شرق استان گلستان به گردشگری سلامت توجه کرده و آن را توسعه و رونق دهیم و بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس و هزار تختخوابی گرگان نیز با نیت گردشگری سلامت تقویت کنیم.

وی افزود: در حوزه هتلدینگ بیمارستان, باید به وضع بهداشت و پاکیزگی بیشتر توجه شود و وضع موجود را تطهیر کنیم و تجهیز بیمارستان به امکانات مدرن نیاز نیست.

استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از مباحث مهم در حوزه سلامت و عرصه خدمت و کار مردمی, گسترش و توسعه آموزش و پژوهش است و ارتقاء و توسعه و گسترش امر آموزش باید اصل قرار دهیم.

صادقلو تاکید کرد: مطلوب کردن وضع موجود بیمارستان‌ها که در منطقه گنبدکاووس امید مردم است, نحوه برخورد با مردم است که آثار روحی مطلوبی در افراد مراجعه کننده خواهد داشت.

وی اظهار کرد: توجه به زیرساخت حوزه سلامت در افکار عمومی بسیار تاثیرگذار است و بخشی عظیمی از باورهای مردم به نظام و کارآمدی مربوط به حوزه سلامت است.

نخستین مرکز ترومای شرق استان گلستان صبح امروز با حضور استاندار گلستان در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار