مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مطالعات سیستم تصفیه طرح اضطراری آب شرب از نرماب برای مینودشت و گنبدکاووس انجام شده ودر حال ارسال برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.

سد های نرماب و چایلی در طرح های ویژه وزارت نیرو

به گزارش گلستان 24، سید محسن حسینی در جلسه بررسی مسائل آب و برق با حضور دکتر آریان پور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران چهار شهرستان شرق استان ، اظهار کرد:

سد مختومقلی فراغی (چایلی) و سد نرماب به عنوان دو مورد از هشت طرح مهم استان در طرح‌های ویژه وزارت نیرو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای جابجایی روستا‌های سد چایلی اعتبارات نقدی نیاز است که پیگیر آن هستیم و تلاش داریم تا دو سال آینده بتوانیم در صورت تامین اعتبار، ۴ روستا را جابجا کنیم.

حسینی گفت:اخذ موافقت کمیسیون ماده ۲۳ بابت احداث تصفیه خانه سد نرماب با پیگیری‌های به عمل آمده انجام شده و مصوبه ماده ۲۳ اخذ شده است.

وی افزود: تخصیص آب شرب از سد نرماب برای کلاله نیز در دست پیگیری است و انجام مطالعات و اجرای خط انتقال و مطالعات سیستم تصفیه طرح اضطراری آب شرب از نرماب برای مینودشت و گنبدکاووس انجام شده ودر حال ارسال برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار