نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تنش آبی در بهار و تابستان سال آینده در گلستان، مسئولان استانی باید پاسخگو باشند.

مسئولان استانی پاسخگوی تنش آبی در گلستان باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای کنترل تنش آبی در گلستان اقدامات گسترده و نشست های زیادی با وزیر نیرو و با معاونان ایشان داشته ایم، که در این جلسات مسئولین استانی هم حضور داشتند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که در این حوزه باید فعال باشند، متاسفانه کوتاهی می کنند، خاطرنشان کرد: آب منطقه ای تامین کننده آب استان است و این کار بر عهده این شرکت است.

سنگدوینی با بیان اینکه مسئولان استانی باید پیگیر تصمیم گیری های که در جلسات انجام شده باشند، افزود: اگر مشکل کم آبی در گلستان داشته باشیم مقصر اصلی مسئولان استانی هستند و باید پاسخگوی مردم باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای مجلس یازدهم شاید بیش از ۱۰ تا ۱۵ جلسه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مسئولان استانی برگزار و در این خصوص رایزنی های بسیاری داشته ایم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات استان در خصوص برق، انتقال برق، آب و فاضلاب، آب شیرین کن، آب شرب و دیگر مسائل توسط مجمع نمایندگان پیگیری شده و اگر تنش آبی داشته ایم مدیران استانی باید پاسخگو باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار