توزیع پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان روز چهارشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسوولان دستگاه ها و نهاد و ارگان های گلستان در گرگان آغاز شد.

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بنیاد احسان در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان در این مراسم اظهار کرد: برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند استان در مرحله هشتم رزمایش احسان و همدلی، بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد مهدی سلمان زاده افزود: این بسته های معیشتی با همکاری ۵۳۰ گروه جهادی همکار بنیاد احسان در استان از امروز میان خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

وی ادامه داد: رزمایش احسان و همدلی در راستای حمایت از خانواده های محروم و نیازمند گلستان تا پایان سال ادامه دارد.

سلمان زاده اضافه کرد: تاکنون در گلستان ۲۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال میان خانواده های محروم و نیازمند با همکاری گروه های جهادی توزیع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: توجه به معیشت خانواده های محروم یکی از اولویت های حوزه اجتماعی این معاونت است که برای رسیدن به این هدف باید با پرهیز از جزیره ای عمل کردن به سمت تقویت هم افزایی و همدلی رفت.

سیدعلی مهاجر افزود: با تقویت روحیه هم افزایی و هم اندیشی میان دستگاه های مرتبط می توان سریعتر دغدغه های معیشت خانواده های محروم گلستان را حل کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار