نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:بخش زیادی از تجهیزات و اقلام مورد نیاز در حوزه ساختمان بومی سازی شده است و ضرورت دارد برخی از چالش‌های مشترک این حوزه مانند کمبود سرمایه در گردش فعالان این بخش به طور ویژه و با سرعت برطرف شود.

ضرورت دارد کمبود سرمایه در گردش فعالان بخش ساختمان برطرف شود

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی سنگدوینی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان اظهار کرد: حفظ اشتغال و پویایی صنعت ساختمان در گرو توسعه بکارگیری از فناوری های نوظهور در ساخت و طراحی مسکن است. 

وی افزود: سنتی سازی در صنعت ساختمان به یکی از چالش‌های بزرگ بخش مسکن تبدیل شده است که سرعت ساخت، قیمت تمام شده و کیفیت بناهای مسکونی را تحت‌ تاثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی نوین و تاکید بر صنعتی‌سازی می‌تواند افق روشنی برای بخش ساختمان ترسیم کند و شکاف موجود بین عرضه و نیاز به مسکن را برطرف کند.

وی اظهارداشت: سبک و مقاوم سازی ساختمان ها و افزایش عمر تاسیسات ساختمانی از جمله اثرات صنعتی سازی بخش ساختمان است که تاکنون به آن توجه چندانی نشده است.

 بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۶۷ شرکت از سراسر کشور عصر روز گذشته در گرگان به کار خود پایان داد. این‌ نمایشگاه در ۲ بخش فضای سربسته (سوله) و روباز (محوطه) در قالب ۶۷ غرفه (۶۲ غرفه مسقف و پنج غرفه روباز) برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار