خرید عمده مواد شیمیایی در تهران چگونه است؟

میزان خرید مواد شیمیایی امروزه بیشتر از هر زمان دیگری رشد نموده است, با افزایش جمعیت و ایجاد کسب و کارهای خانگی و نیمه صنعتی و همچنین افزایش تولیدات کارخانجات بزرگ, نیاز به مواد شیمیایی بسیار افزایش یافته است. بسیاری از فروشگاه های مواد شیمیایی به صورت فیزیکی و مجازی و به صورت خرد به فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و غیر آزمایشگاهی می پردازند, اما در بسیاری از مواقع به دلیل بالا بودن حجم تولید و ارزان تمام شدن قیمت کالا در مقادیر بالا, خریداران و مصرف کنندگان مواد شیمیایی به خرید عمده ی مواد شیمیایی روی می آورند. در این زمینه فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم بالاتر از بسیاری از فروشگاه های مواد شیمیایی دیگر, به عرضه ی مواد شیمیایی به صورت عمده نیز می پردازد و نیاز مصرف کنندگان را نیز بر طرف نموده است. در ادامه به بررسی خرید عمده ی مواد شیمیایی از فروشگاه اوشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی می پردازیم.

01

- سود بیشتر در خرید عمده ی مواد شیمیایی

از زمان قدیم و در تمامی صنوف بازار, هرچقدر که میزان خرید بالاتر می رفته است, قیمت تمام شده ی محصول نیز کاهش می یافته است و یک بازی دو سر برد برای خریدار و فروشنده شکل می گرفته است, زیرا هم خریدار با قیمت کمتری جنس مصرفی خود را خریداری می نموده است و هم فروشنده بر روی اجناس بیشتری سود می کرده است. صنف مواد شیمیایی نیز از این امر مستثنی نبوده و نمی باشد. اما بحث اصلی امروزه در خصوص تامین حجم بالای ماده ی شیمیایی مورد نیاز توسط فروشنده است که فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه مواد شیمیایی, با توجه به پشتوانه و تیم تخصصی قدرتمندی که دارا است, این اطمینان را به خریداران گرامی می دهد تا در خرید عمده ی ماده ی شیمیایی مورد نیاز خود از فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم, هیچ نگرانی در ارتباط با تامین کالای خود نداشته باشند.

02

 

2- تنوع بالای مواد شیمیایی در خرید عمده از فروشگاه اُشیم

یکی دیگر از موضوعاتی که گریبانگیر خریداران مواد شیمیایی می باشد, آن است که فروشندگان و یا فروشگاه های مواد شیمیایی, تنوع کافی محصولات را نداشته و در بحث خرید عمده نیز, این تنوع کمتر و کمتر می شود. یکی از نقاط قوت فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم آن است که اوشیم گستره ی وسیعی از مواد شیمیایی مختلف را جهت ارائه به صورت خرد و یا عمده به مصرف کنندگان گرامی در فروشگاه خود قرار داده است. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم دسته بندی های مختلفی اعم از مواد شیمیایی پودری, مواد افزودنی, حلال ها, پلیمرها, رزین های مختلف, روغن های گوناگون, سیلیکون های متفاوت, چسب و موم, پلاستیسایزر و غیره را در فروشگاه خود موجود نموده است تا مصرف کنندگان بتوانند این طیف وسیع را به صورت عمده از فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم خریداری نمایند.

3- اُشیم, مدعی در بالاترین کیفیت مواد شیمیایی عمده

متاسفانه در بسیاری از موارد, هنگام خرید مواد شیمیایی به صورت عمده, بسیاری از فروشندگان با اضافه نمودن مواد شیمیایی مشابه و هم شکل با ماده ی شیمیایی اصلی به صورت ناخالصی, سعی در افزایش سود خود در فروش عمده می شوند و کیفیت نهایی محصول را به شدت پایین می آورند, اما خوشبختانه فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم این تضمین را به خریداران مواد شیمیایی می دهد, که بالاترین کیفیت مواد شیمیایی را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار دهد, زیرا که فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم همواره به دنبال کسب رضایت حداکثری از مشتریان خود بوده است.

03

4- زمان, مهمترین عامل در تجارت امروزی

یکی از فاکتورهای خرید خوب، آن هم خرید به صورت عمده, آماده شدن سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن است که بسیاری از فروشگاه ها, مخصوصا در خرید های عمده آن را رعایت نمی کنند. امروزه و با نوسانات زیاد قیمت ها در سطح جهانی, زمان تبدیل به یکی از مهم ترین مشخصه های تجارت شده است. فروشگاه اوشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه مواد شیمیایی, این تضمین را به خریداران خود می دهد که تمامی سفارشات, علی الخصوص سفارش های مربوط به خرید های عمده را در کمترین زمان ممکن و در طی زمان مقرر شده به دست خریداران خود برساند.

04

5- چگونگی ثبت سفارش خرید عمده مواد شیمیایی از فروشگاه اُشیم

فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم علاوه بر تامین مواد شیمیایی مختلف و عرضه ی مواد شیمیای به صورت خرد و عمده, راه های ثبت سفارش و خرید مواد شیمیایی عمده را نیز بسیار سهل و آسان نموده است. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم سعی نموده است با ارائه ی خدمتان اینترنتی و مجازی و ثبت چند کلیلک ساده در فضای مجازی, روش خرید را برای خریداران عمده ی مواد شیمیایی آسان گرداند. خریداران گرامی جهت خرید عمده مواد شیمیایی در تهران و یا سایر شهرهای ایران, می توانند از طریق راه های مختلف با فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم در تماس باشند.

05

            1-5- راه های ارتباطی با فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم

جهت ثبت سفارش خرید عمده و یا خرید خرد مواد شیمیایی می توان از طریق سایت اینترنتی فروشگاه اوشیم اقدام نمود. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم سعی نموده است تا با فراهم نمودن بستری مناسب در اینترنت و کسب نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی, بیشترین اعتماد و اطمینان را به خریداران خود بدهد تا خریداران گرامی با آسودگی خاطر اقدام به خرید عمده ی مواد شیمیایی از فروشگاه اوشیم بنمایند.

آدرس سایت: www.oshim.ir

از دیگر راه های ارتباط با فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم جهت خرید عمده ی مواد شیمیایی, ارتباط تلفنی می باشد. برای بسیاری از افراد ارتباط تلفنی دارای اهمیت بسیار بالاتری نسبت به سایت های اینترنتی می باشد, لذا جهت ثبت سفارش خرید های عمده و یا مشاوره با تیم تخصصی اوشیم در ارتباط با خرید عمده ی مواد شیمیایی, می توان با شماره های زیر تماس حاصل نمود.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021         

موبایل: 09209091600

همچنین فضاهای مجازی دیگر در اپلیکیشن های مختلف مانند اینستاگرام و واتساپ نیز از دیگر راه های ارتباطی با اوشیم می باشد که حتی در آن بسترها نیز می توان اقدام به خرید عمده ی مواد شیمیایی پرداخت.

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

 

ارسال نظر

آخرین اخبار