مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان:

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال 471 فقره پرونده در این اداره کل برای رسیدگی تشکیل شده است که این رقم در مدت مشابه سه ماهه سال گذشته 558 فقره بوده است.

تشکیل 471 فقره پرونده در سه ماه ابتدایی امسال/ قاچاق چوب و زغال در صدر پرونده ها

به گزارش خبرنگار گلستان 24، تقی حسام در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز که در محل استانداری گلستان و با حضور معاون ستاد پیشگیری از قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد، اظهار کرد: اسمال مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی استان به 25 روز و اجرای احکام آن به 13 روز رسیده است.

وی افزود: سال گذشته یکهزار و 178 فقره پرونده در این اداره تشکیل شد که این رقم در سال ماقبلش یکهزار و 137 فقره بوده است .

حسام افزود: در همین راستا سال گذشته 73 میلیارد تومان مبلغ محکومیت پرونده ها بوده است که این رقم در سال ماقبلش 35 میلیارد تومان بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: چوب و زغال همچنان در صدر پروند ه های قاچاق در استان قرار دارد و بعد از آن آرد و گندم که نیازمند برنامه ریزی و همراهی بیشتر دستگاه های اجرائی در مقابله با این موارد هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد 2 دستگاه ماینر کشف شد .

حسام افزود: در رابطه با قاچاق سوخت از نیروگاه علی آباد کتول که یکی از مهم ترین پرونده های این دستگاه اجرائی شوده است 14 متهم در این راستا دستگیر شدند که 12 نفر آنها محکوم شدند که 8 نفر از آنها به رای پرونده خود اعتراض کردند که در حال رسیدگی است و مبلغ 19 میلیارد تومان نیز جریمه برای متهمان در نظر گرفته شده است.

وی با اتقاد از تشکیل شنده گرونده برای ارثام زیر یک میلیون تومان گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا برای این نوع از پروند ه ها نیز دادگاه تشکیل شود چرا که ما باید برای جامعه هدف توضیح روشنی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار