نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:رشد هشت درصدی یک راهبرد جدی در استان است که در مقیاس شهرستانی فرمانداران و در مقیاس استانی و ملی مدیران ارشد دیگر باید تحقق آن را پیگیری کنند.

رشد هشت درصدی یک راهبرد جدی در استان است

به گزارش گلستان 24، غلامرضا منتظری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان استانداری گلستان اظهار کرد: همین بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک‌های عامل حمایتی از سرمایه‌گذاری خارجی نمی‌کنند در صورتی این حوزه و پرداخت تسهیلات به مردم باید تسهیل شود.

وی افزود: بیشتر مراجعات به دفاتر ما برای تسهیلات بانکی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد متاسفانه تسهیل‌گری در ارایه تسهیلات به مردم به درستی و معنای واقعی انجام نمی‌شود. 

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم هر اداره‌ای از سند چشم‌انداز خود رونمایی کند، زیرا این سند فرهنگ پاسخگویی در مدیران را نهادینه می‌کند و سبب جُنب و جوش بیشتر مدیران خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به گلستان باید برای هر حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس تفکیک و ابلاغ شود تا نمایندگان انگیزه بیشتری برای پیگیری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در بخش اقتصادی در جامعه داریم و شاهد افزایش هزینه‌های آب و برق هستیم، نیاز است مدیران این بخش‌ها در رسانه‌ها بیشتر حضور داشته باشند و پاسخ اقناعی به مردم و جامعه دهند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته به همراه تعدادی از نمایندگان استان با وزرای نیرو و جهادکشاورزی داشتیم که مصوب شد تا قطع برق چاه‌های کشاورزی کاهش یابد و مطالبات کشاورزان استان در بخش گندم با تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شود که بخشی از آن پرداخت شده و مابقی هم به زودی پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: به منظور تسریع در روند تکمیل سالن حوزه هنری استان ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نماینده مجلس پرداخت خواهد شد.

منتظری اضافه کرد: هر چند وقت یک بار نیاز است پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، به مردم گزارش شود تا آنان بیشتر در جریان پروژه‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با ارائه این گزارش‌ها و میزان پیشرفت و هدف از اجرای آن به مردم سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار