رئیس اداره طراحی و توسعه تلفن همراه مخابرات منطقه گلستان:

رئیس اداره طراحی و توسعه تلفن همراه مخابرات منطقه گلستان: گفت: عدم همکاری مردم در اجرای نصب دکل های جدید، افزایش تعداد این دکل ها را برای توسعه ارتباطی تلفن همراه به تعویق انداخته است.

عدم همکاری مردم افزایش دکل ها را به تعویق انداخته است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهندس عباسیان ظهر امروز در  نخستین کارگاه آموزشی مخابرات که با حضور رسانه های استان برگزار شد ، اظهار کرد: توسعه و افزیش دکل های محابراتی تلفن همراه نیازمند همکاری مردم و برخی دستگاه های اجرائی است اما عدم همکاری مردم به دلیل نگرانی از امواج این دکل ها که بیشتر از روی ناآگاهی مردم است، موجب شده تا نتوانیم طرح توسعه را برای ارتباط بهتر و دسترسی راحت تر مشترکان ادامه دهیم.

وی افزود: بارها وبارها به صورت علمی در رسانه ها عنوان شده که این دکل ها هچ گونه امواج خطرناکی برای مردم ندارد و شهروندان به دلیل مطلع نبودن از ین مساله و توجه به اطلاعات غیر کارشناسی اجازه نصب دکل در برخی مناطق را نمیدهند.

عباسیان گفت: از یک سو بسیاری از شهروندان گلستانی از کیفیت ارتباطات گلایه مند هستند و از سوی دیگر اجازه نصب دکل را در منطقه مورد نظر برای توسعه شبکه تلفن همراه نمیدهند و این مساله موجب شده تا شرکت مخابرات استان در  زمینه اجرای زیر ساخت ها کمی با مشکل مواجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 505 مکان سایت که دکل ها در آن نصب شده در استان داریم که خدمات 2G ، 3G و 4G را به مشترکان ارائه میدهند که 754تکنولوژی این  سایت ها را2   ، 337تکنولوژی را 3G و  520 تکنولوژی را 4G تشکیل میدهد.

عباسیان اظهار کرد: بخش زیادی از مکان سایت ها تلفن همراه که در آن ها دکل نصب شده استیجاری است.

وی افزود: در حال حاضر یک میلیون و 300 هز ار مشترک تلفن همراه فعال ر وشن در استان داریم که اگر سیم کارتهای خاموش و یا کم فعال را به آن اضافه کنیم آمار مشترکان دو برابر می شود.

عباسیان گفت: امیدواریم به زودی با ارتقای طرح های توسعه ای شرکت مخابرات استان ، همه مشترکان دیتا و تلفن همراه از یک خروجی بهره مند شوند و یک زیر ساخت برای هر دوی آنها داشته باشیم .

گفتنی است این کارگاه یک روزه در راستای آشنایی هر چه بیشتر رسانه های استان با بخش های مختلف مخابرات استان و تجهیزات مخابراتی برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار