فرماندار مراوه‌تپه :

فرماندار مراوه تپه گفت: تاکنون ۵۰ پنل خورشیدی برای تولید برق به خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان واگذار شد که این تعداد در زمانی کوتاه به ۲۰۰ پنل افزایش یافت.

واگذاری  ۵۰ پنل خورشیدی برای خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان

به گزارش گلستان 24،  لقمان قربانی در حاشیه سفر مسوولان کشوری و استانی به شهرستان مراوه تپه، اظهار کرد: تولید برق از انرژی خورشیدی در راستای اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان فاقد منبع درآمد و توان اشتغال تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با محور "هربام خانه یک مددجو کارخانه تولید برق باید باشد" تاثیر مثبتی در اشتغال مددجویان و درآمدزایی آن ها خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک تعداد مددجویان استفاده‌کننده از پنل خورشیدی مراوه‌تپه به ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

فرماندار مراوه تپه گفت: در حوزه اشتغال ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و قرض الحسنه برای شهرستان مرزی مراوه تپه اختصاص یافت که از این مبلغ حدود ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بود.

وی بیان کرد: در حوزه کمیته امداد اعتبارات اشتغالزایی شهرستان پارسال ۲۰ میلیارد تومان بود که این رقم به ۲ برابر افزایش یافت.

فرماندار مراوه تپه گفت: با ورود کمیته امداد به خرید پیله ابریشم از مددجویان، این محصول امسال ۲۰ درصد بالاتر از نرخ بازار خریداری شد.

وی افزود: با توجه به‌ دیدگاه دولت سیزدهم، عدالت و عدالت محوری در تمامی روستاها محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: در سفر پارسال رییس جمهوری به گلستان ۲۲۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به مراوه تپه اختصاص یافت که ۲ برابر تملک دارایی شهرستان است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار