مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون:

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون گفت: ارائه مدل های سرمایه گذاری در منطقه آزاد را بومی می کنیم و امید داریم جذب حداکثری و کیفی و کمی در منطقه آزاد رقم بخورد.

 ارائه مدل های سرمایه گذاری در منطقه آزاد را بومی می کنیم/800 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای مرکز لجستیک منطقه آزاد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حسن ملک‌حسینی صبح امروز  در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: وسعت منطقه آزاد اینچه‌برون ۱۲ هزار و ۵۷۷ هکتار است و با تهیه نقشه های GiS  پیگیری برای تدقیق مرزها و حذف مداخلات احتمالی در این عرصه ها ادامه دارد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه‌برون افزود : در این منطقه آزاد ، زون های تجاری ، گردشگری و پتروشیمی پیش بینی شده و در تلاش هستیم بر اساس زمان‌بندی حداقل هشت ساله زمینه تکمیل و نهایی شدن همه زون ها را فراهم کنیم .

ملک‌حسینی گفت برای تهیه اساسنامه و اجرای مطالعات طرح جامع منطقه اینجه برون تمام سوابق موجود در سایر مناطق آزاد کشور گردآوری شده تا با آسیب شناسی لازم از بروز مشکلات دیگر مناطق آزاد در اینچه‌برون جلوگیری شود.

وی افزود: منطقه آزاد اینچه برون با ماده 65 احکام دائمی برنامه توسعه کشور که مورد تاکید رئیس جمهور است کار آن تسهیل می شود.

ملک حسینی بیان کرد: پیگیر جذب و تامین اعتبار در قانون بودجه سال 1402 هستیم و امید داریم مدیران استان و نمایندگان پیگیر این مسئله باشند و در برنامه پنج ساله هفتم توسعه باید موضوع راه اندازی و انجام زیرساخت های منطقه آزاد مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: با پیگیری انجام شده از محل مصوبات سفر، در حوزه مرکز لجستیک منطقه آزاد مبلغ 800 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و امید داریم اتفاق خوبی در این بخش رقم خورد.

ملک حسینی افزود: برآورد اولیه از سرمایه گذاری در منطقه آزاد اینچه برون در دو تا سه ماه آینده خواهیم داشت و امیدواریم بر اساس فازهای تعریف شده بتوانیم منطقه آزاد اینچه برون را پیش ببریم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار