مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گلستان:

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان گفت: با اینکه این بانک از اعتبارات دولتی دولتی برای پر داخت تسهیلات در بخش های مختلف برخوردار نیست اما وام های ازدواج و فرزندآوری را بنا به درخواست متقاضیان به آنها پرداخت میکند.

بدون اعتبارات دولتی تسهیلات فرزند آوری و ازدواج پرداخت میکنیم/ افزایش 100 درصدی رشد منابع استانی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید مصطفی صالحی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسب هفته دولت و بانکداری اسلامی برگزار شد،  اظهار کرد: افزایش سقف تسهیلات از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و افزایش تعداد تسهیلات پرداختی بدون ضامن که شامل ۴۰ درصد تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران می شود از مهمترین اقدامات در طول هشت ماه گذشته بود.

وی افزود: سال گذشته کل وام پرداختی 38 هزار و 576  فقره به مبلغ 150 هزار و702میلیارد ریال بود که  40هزار فقره بابت بیمه ها و تحت پوشش قرار گرفتن به مبلغ یکهزار و 140 میلیارد ریال پرداخت شده است.

صالحی گفت: در یکسال گذشته منابع استانی این بانک با ر‌شد صد درصدی از رقم 10هزار میلیارد ریال به 21هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا وام های پرداختی  از رقم 7هزار و 500 میلیارد ریال به 13هزار و 800  میلیارد ریال رسید که در بحث مطالبات مصارف 7دهم درصد است که رتبه بسیار خوبی در بین بانکهای استان می باشد.

صالحی اظهار کرد: هدف گذاری کردیم که رقم پرداخت خدمات قرض الحسنه به 30 هزار میلیارد ریال برسد.

وی ادامه داد: با تفاهم نامه هایی که با کمیته امداد،  بهزیستی،  بنیاد مسکن، اقتصاد و دارایی،  نظام مهندسی،  صندوق توسعه کشاورزی،  کشاورزان،  کارخانجات و سایر سازمانها و دیگر دستگاه های اجرایی منعقد شده،  تسهیلات پرداخت می شود.

صالحی اظهار کرد: در سال گذشته برای خرید کالای ایرانی نیز این بانک مبلغ 4 هزار و 786  فقره وام به مبلغ 491  میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۱۷ شعبه و یک باجه در گلستان داریم و در یک ساله گذشته سه شعبه مینودشت، فاضل آباد و میدان مازندران گرگان را افتتاح کردیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان گفت: اجرای طرح‌هایی مانند حمایت از خانواده نیازمند زندانیان، خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، طرح حمایت از زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار، حمایت از کالای ایرانی و کسب و کارهای خودجوش و پرداخت شهریه دانشجویان، پوشش و حمایت از هزینه بیمه تاکسی‌، اتوبوس عمومی و غیره، تامین نقدینگی برای شهرداری ها را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طرح همیاران مهر، کمک به شرکت های دانش بنیان، انعقاد تفاهم همکاری با بنیاد مسکن، کمک به بخش اشتغال و سلامت جامعه از دیگر اقدامات ما با شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان به ارائه خدمات غیرحضوری مثل همراه بانک و اینترنت بانک اشاره کرد و گفت: در سال جدید در سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشخوان مجازی راه اندازی شده و کلیه خدمات به شکل مطلوب ارائه و در سال جدید در سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشخوان مجازی راه اندازی شده و کلیه خدمات به شکل مطلوب ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی، هنر ی قرض الحسنه این بانک گفت: این نخستین جشنواره فرهنگی هنری از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت کشور ی است که در قالب ارسال آثار در سه بخش رسانه، فرهنگی، هنری، پژوهش و نوآوری برگزارمی شود و همه علاقمند می توانند آثار خود را تا 7آذرماه امسال با موضوعاتی چون در آیینه قرآن و عترت ، قرض الحسنه ازدواج آسان و فرزند آور ی ، قرض الحسنه ، تولید و اشتغال پایدار ، توسعه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان و دیگر عناوین ارسال کنند و در 14 اسعند همزمان با روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه با حضور چهره های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد. 

وی افزود: علاقمندان می توانند متن فراخوان این جشنواره را در وب سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران به نشانی https://qmb.ir/festival مشاهده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار