مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اجرای طرح ضربتی راهداری با هدف زیباسازی و افزایش ایمنی راههای استان خبرداد و گفت: در این طرح بیش از ۴۰۰ نفر از عوامل راهداری با ۲۸۰ دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک، عملیات راهداری را در جاده‌های استان انجام می دهند.

اجرای طرح ضربتی راهداری در راههای استان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عادل مصدقی روز یکشنبه در مصاحبه با رسانه ها اظهار کرد: این طرح با اولویت محور شریانی نوکنده تا جنگل گلستان بطول بیش از 220 کیلومتر، مسیر گرگان به سمت فرودگاه و سایر محورهای پرترافیک استان توسط 10 اداره شهرستانی بصورت شبانه روزی در حال اجراست.

به گفته وی، خط کشی جاده‌ها، رنگ آمیزی حاشیه و میانه جاده، رفع نقص خاموشی محورها، نصب تابلو و علائم مورد نیازاعم از اخباری، انتظامی و اطلاعاتی از جمله کارهایی است که برای ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها در این طرح انجام می‌شود.

مصدقی گفت: گلستان پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی شامل بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، دو و سه دارد که سه راه آن یعنی آزادشهر - شاهرود مشهور به جاده خوش ییلاق، رامیان - سه راهی شاهرود مشهور به اولنگ و مینودشت - گالیکش - سه راهی تنگراه (پارک ملی گلستان) در شرق استان ارتباط دهنده گلستان با دو استان سمنان و خراسان شمالی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار