مدیرکل راهداری گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بارش رگباری و انسداد دهانه پل ها و انسداد راه ها در استان، گفت: عوامل راهداری گلستان در حال پاکسازی محورها هستند.

عوامل راهداری گلستان در حال پاکسازی راه‌ها هستند

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهارکرد: بارندگی شدید شب گذشته (سه شنبه) موجب انسداد دهانه پل‌ها و آبگرفتگی سطح جاده‌ها و انسداد مقطعی ترافیک برخی از محورها از جمله بزرگراه گرگان- کردکوی و بندرگز در محدوده‌های سالیکنده و گرجی محله، محور گرگان – آق قلا محدوده قربان آباد، جاده آزادشهر- شاهرود در محدوده روستای وطن تا گردنه خوش ییلاق و محور توسکستان دچار آبگرفتگی و انسدادهای مقطعی شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با توجه به وقوع بارندگی شدید رگباری و طغیان رودخانه‌ها و ورود رسوبات و خار و خاشاک و شاخ و برگ و تنه درختان و انسداد دهانه پل‌ها و آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب به سطح راه‌ها، اعلام کرد که ماشین آلات و عوامل راهداری در حال پاکسازی راه‌ها هستند.

به گفته، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، هم اینک عبور و مرور در بزرگراه گرگان- کردکوی و محور گرگان به آق قلا، توسکستان و زیارت و محور آزادشهر به خوش ییلاق و سایر محورهای استان برقرار است.

مصدقی با بیان اینکه برخلاف هشدار هواشناسی، بارندگی‌های دیشب در برخی مناطق به ۸۰ میلی متر هم رسیده بود، گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و امکان وقوع بارندگی‌های پی در پی و با شدت بالا بویژه در نواحی کوهستانی، از هم استانی‌ها درخواست می‌شود که از رفتن و اسکان در این مناطق و همچنین سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گفته وی، در صورت سفر هم، در طول راه نکات ایمنی و رانندگی را رعایت کرده و نهایت همکاری را با عوامل راهداری و پلیس راه به عمل آورند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار