مدیر شرکت نفت گنبد:

مدیر شرکت نفت شهرستان گنبد کاووس گفت: سوخت تمامی کامیون هایی که امکان تردد از پایانه های مرزی استان و بخصوص گمرک اینچه برون را دارند با دستگاه های الکترونیکی سنجیده می شود.

اندازه گیری الکترونیکی سوخت کامیونها در پایانه های مرزی/ در یافت مابه التفاوت سوخت از رانندگان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، قزلسفلو امروز در نشست خبری که در محل گمرک اینچه برون برگزار شد، اظهار کرد: کامیونها با مقاصدی که انتخاب می کنند حق حمل مقداری سوحت را دارند و با توجه به اینکه خارج از مرز ایران سوخت قیمت بالایی دارد لذا مابه التفاوت سوختی که در آن طرف مصرف می کنند از آنها دریافت می شود.

وی افزود: این دریافت مابه التفاوت که با دستگاه های الکترونیکی محاسبه و دریافت می شود برای پیشگیری از قاچاق سوخت و یا فروش سوخت در آن طرف ومرزها صورت است.

قزلسفلو گفت: طبق قانون و دستور العمل های ابلاغی شرکت پخش فراورده های نفتی در استان های مرزی می بایست نسبت به ایجاد جایگاه کنترل سوخت در باک خودروهای ترانزیتی اقدام و مبلغ سوخت موجود در باک خودروهای خارجی عبوری از مرز کشور را باید اخذ کند.

وی ادامه داد: استقرار در نقطه صفر مرزی و اطلاع از قیمت فراورده  در نخستین جایگاه کشور همسایه ترکمنستان و بررسی و مصوب کردن نرخ پیشنهادی فروش فراورده های نفتی(کنترل باک) در نقطه صفر مرزی به صورت یکماهه از مهم ترین اقدامات این شرکت است.

قزلسفلو عنوان کرد: خودروهایی که به ترکمنستان می روند تا 200 لیتر و آنهایی که به قزاقستان می روند اجازه حمل 500 لیتر سوخت را دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار