مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: برای رونق گردشگری گلستان چاره‌ای جز جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی نداریم که اولویت اول، جذب سرمایه بومی است چراکه شناخت از شرایط استان می‌تواند سرعت توسعه را افزایش دهد.

چاره‌ای جز جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی نداریم/تلاش برای تقویت فرصت های سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمدجواد ساوری شب گذشته در نشست هم‌اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان با حضور فعالان اقتصادی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم فرصت‌های گردشگری گلستان را تقویت و بوروکراسی اداری و چالش‌های این بخش را باهدف تسهیل جذب سرمایه‌گذاری از بین ببریم.

وی افزود: بسته‌های سرمایه‌گذاری و مشوق‌های حمایتی برای توسعه گردشگری از سوی میراث فرهنگی گلستان آماده شده است که با تمام توان آماده اجرای آن هستیم.

ساوری گفت: کشاورزی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فرصت مناسب و کم‌نظیر توسعه گردشگری این استان است که باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق این هدف فراهم شود. 

وی ادامه داد: در سفر استانی رییس جمهور، قابلیت کشاورزی و گردشگری استان گردآوری و برای استفاده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعلام شد.

ساوری افزود: اگر همه دستگاههای اجرایی گلستان برنامه‌های یک‌ساله خود را صرف توسعه گردشگری کنند، ارزش افزوده استان به میزان فراتر از انتظار خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: با وجود پیشرفت‌های روزافزون علمی کشور، هنوز به داشته‌های اقتصادی قابل ذکری دست پیدا نکردیم که راه حل آن توجه بیشتر به بخش گردشگری و فراهم کردن زیرساخت‌های این بخش است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار