مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم راهداری کشور:

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: اگر در مجموعه حمل و نقل، توسعه‌ای وجود داشته باشد، می‌توان به توسعه کشور امید داشت، زیرا حمل و نقل لازمه توسعه است.

حمل و نقل لازمه توسعه کشور است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مجید صباغ‌زاده روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ و نقل، رانندگان و راهداری در گلستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل، توجه به آن باید بیش از همیشه مورد توجه مسوولان باشد.

وی افزود: در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۱ برای جلوگیری از انباشت کالا و فاسد شدن آنها، با فرمان حضرت امام (ره)، کامیون‌داران به سمت بنادر حرکت کرده و اقلام و کالاهای دپو شده را در سراسر کشور توزیع کردند.

صباغ‌زاده در ادامه با اشاره به این که هیچ تجمع و مناسکی به اندازه اربعین و ایام حج، در کل دنیا وجود ندارد، ادامه داد: هدایت و مدیریت چنین برنامه‌هایی در سایه همکاری، تلاش، ایثار و فداکاری حوزه حمل و نقل با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مسوول مقدور است.

وی بیان کرد: رانندگان در ایام اربعین، برای راحتی، آسایش و آرامش مردم، توانستند بهترین‌ها را برای زوار امام حسین (ع) رقم بزنند و در کنار آنان، راهداران نیز زیرساخت‌های مناسب را فراهم کردند که برای انجام چنین عملیات اجرایی، یک سال برنامه‌ریزی شده بود.

صباغ زاده گفت: توجه به حوزه حمل و نقل و فعالیت در این حوزه، تاثیر مستقیم و همیشگی بر رشد و توسعه همه جانبه زندگی بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سلامت جامعه دارد.

به گفته وی، توسعه و تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای کشور با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای و منابع مالی بدون وقفه ادامه دارد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار