استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: راه اندازی شهرک حمل و نقل در گلستان با هماهنگی معاونت عمرانی در دستور کار قرار می گیرد تا مطالبات این بخش تامین شود.

ایجاد شهرک حمل و نقل در گلستان در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه بعدازظهر شنبه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهارکرد: دست بوس رانندگان هستم که با بصیرت خود دشمن را ناامید کردند و برای قدردانی از راهداران زبانم قاصر است.

استاندار گلستان افزود: در افق ترسیم شده برای ۱۴۰۴ لازم است که قدم‌های بلندی برای رساندن سرانه تولید استان به میانگین کشوری برداشته شود که توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله آنها است.

به گفته زنگانه، از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سفر ریاست جمهوری که برای بخش راه و حمل و نقل مصوب شده ۹۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه‌ها و ۳۰۰ میلیارد تومان هم برای تامین قیر بوده است.

وی با بیان اختصاص اعتبارات ارزان قیمت از محل تبصره ۱۸ برای نوسازی ناوگان حمل و نقل، تصریح کرد: این اعتبارات براساس نیاز و فقر شهرستان‌ها در اختیار فرمانداران قرار گرفته که از اولویت‌های مورد توجه بخش حمل و نقل به شمار می‌رود.

استاندار گلستان افزود: راه اندازی شهرک حمل و نقل هم با هماهنگی معاونت عمرانی در دستور کار قرار می‌گیرد تا مطالبات این بخش تامین شود.

زنگانه با اشاره به بازدید روز گذشته از تعریض مسیر بندرترکمن به آق قلا، گفت: اقدامات عمرانی این مسیر در دولت سیزدهم دو برابر سال‌های قبل پیشرفت داشته که نشان از توجه وِیژه دولت به استان در سایه تبدیل اختلافات به وحدت و تفرق به انسجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار