مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان:

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان گفت: حدود 20 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی شناسایی شده که برای رفع به پارک علم و فناوری اعلام شده است.

 20 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی شناسایی شده است/افتتاح 22 طرح عمرانی با اعتبار 29 میلیارد تومان در هفته دولت

به گزارش خبرنگار گلستان 24، رضا شهمرادی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: 22 طرح عمرانی با اعتبار 29 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه آق قلا با اعتبار 13 میلیارد تومان، اجرای تصفیه خانه بناور با اعتبار 1 میلیارد و 425 میلیون تومان، زیر سازی و خیابان کشی شهرک صنعتی علی اباد و گرگان با اعتبار 2میلیارد و 100 میلیون تومان و  شبکه توزیع برق در شهرک صنعتی اق قلا و گوزن فارس با اعتبار1 میلیارد و 150 میلیون تومان از مهم ترین طر حای این هفته است.

شهمرادی گفت: 21 واحد صنعتی با اعتبار 892 میلیارد تومان و اشتغال 475 نفر در 14 شهرک صنعتی استان در هفته دولت بهره برداری می شود.

وی افزود: از ره آورد سفر ریاست جمهوری مبلغ 40 میلیارد تومان برای زیر ساخت های شهرکها مصوب شده که 15 میلیارد تومان آن تهصیص داده شده و برای تصفیه خانه شهرکهای صنعتی استان 30 میلیارد تومان مصوب شد که 8 میلیارد تومان تخصیص دا ه شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار