رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با درخواست ساحل نشینان و پیگیری نماینده مردم غرب گلستان در مجلس، ابعاد قرارداد سرمایه گذاری مربوط به اسکله بندرترکمن توسط بازرسی بررسی می شود.

بررسی ابعاد طرح سرمایه‌گذاری اسکله بندرترکمن در بازرسی گلستان

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی بعدازظهر پنجشنبه در دومین کارگروه مسئولان قضائی و نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ابعاد مختلف طرح سرمایه گذاری اسکله بندرترکمن با درخواست مردم و پیگیری نماینده این شهرستان، برای بررسی بیشتر به بازرسی استان ارجاع می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در صورت غیرقانونی بودن قرارداد از طریق مبادی ذیربط نسبت به ابطال قرارداد، اقدام خواهد شد.

وی گفت: چنانچه مفاد آن قانونی باشد اجرای سریع‌تر طرح را که از ۱۵ سال پیش راکد مانده و اجرای آن می‌تواند تحولی در اشتغال و گردشگری منطقه ایجاد کند، پیگیری خواهیم کرد.

آسیابی با بیان اینکه مهم‌ترین محورهای جلسه امروز، مباحث حقوق عامه در حوزه سلامت است، افزود: با ورود دادستانی مرکز استان دستگاه توموتراپی بیمارستان پنج آذر گرگان که مدت‌ها است بلاتکلیف رها شده، تعیین تکلیف و با راه اندازی آن در آینده نزدیک، خدمات درمانی به مبتلایان سرطان ارائه می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ساماندهی صیادان غیرمجاز، لایروبی کانال‌های دسترسی صیادان به دریا، تلاش برای رفع موانع تولید یک شرکت دارویی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، مشکلات روستاییان سواحل بندرترکمن و گمیشان و راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف در سیمین شهر از دیگر موارد طرح شده در نشست امروز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار