فرماندار کلاله:

فرماندار کلاله گفت: تا پایان امسال همه نانواهای این شهرستان در دوره بهبود کیفیت نان شرکت می‌کنند و بعد از آن هیچ عذر و بهانه‌ای برای پایین بودن کیفیت نان قابل پذیرش نیست.

نانواهای کلاله ملزم به شرکت در دوره آموزش پخت نان شدند

به گزارش ساجد خبر، فرهاد شیبک اظهار کرد: کیفیت نان برخی نانوایی‌های کلاله پایین است که این واحدها در صورت ارتقا ندادن کیفیت محصول خود با کاهش سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

وی با انتقاد از شلوغی برخی نانوایی‌های این شهر از تیم‌های بازرسی خواست نظارت خود بر خبازی‌های شهرستان را تشدید کرده و متخلفان را به تعزیزات معرفی کنند.

شیبک ادامه داد: تیم‌های بازرسی نانوایی‌های امین، منظم، منصف و بدون تخلف را شناسایی کنند تا در صورت دریافت آرد مازاد به عنوان تشویق، سهمیه این نانوایی‌ها افزوده شود.

فرماندار کلاله همچنین با اعلام گلایه برخی نانوایی‌ها از کیفیت پایین آرد، به شبکه بهداشت دستور دارد چند نمونه از آرد نانوایی‌ها را برای بررسی کیفیت به آزمایشگاه ارسال کنند.

شیبک گفت: ۱۴۳ نانوایی دولتی، ۴۷ نانوایی نیمه دولتی و ۲۳ نانوایی سوپرآزادپز در مناطق شهری و روستایی کلاله فعال است که به ترتیب نان با قیمت‌های هزار و ۲ هزار تومان در نانوایی‌های نوع یک و ۲ و با قیمت بین پنج تا هفت هزار تومان در نانوایی‌های سوپرآزادپز عرضه می‌کنند.

وی یکی از مهمترین راهکارهای بهبود وضعیت نانوایی‌ها را یکسان‌سازی قیمت‌ نان اعلام کرد و گفت: با یکسان‌سازی قیمت‌ها از تخلفاتی مانند عرضه خارج از شبکه آرد، گرانفروشی و کم فروشی نان در خبازی‌ها جلوگیری خواهد شد.

فرماندار کلاله هرگونه جابه جایی و استقرار خبازی‌ها را ملزم به نظر تیم کارشناسی و رعایت پهنه بندی دانست و بیان کرد: تمام نانوایی‌ها باید دوگانه سوز شوند و تاخیر در این مورد قابل قبول نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار