سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت: مشکل قطعی گاز برخی مشترگان خانگی گرگان که از عصر امروز به دلیل افت فشار رخ داده بود با حضور تیم‌های فنی برطرف شد.

مشکل قطعی گاز برخی مشترکان خانگی گرگان برطرف شد

به گزارش گلستان 24، سیدجلال ابوالقاسمی اظهار کرد: با وجود حل این مشکل، هم‌استانی‌ها باید در این روزهای سرد، مصرف گاز خود را تا حد امکان کاهش دهند تا دیگر شاهد قطعی گاز مشترکان خانگی نباشیم.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: حل مشکل بحران قطعی گاز برخی مناطق مسکونی استان فقط با همراهی مردم در مدیریت مصرف و کاهش دمای خانه‌ها امکان‌پذیر است.

نعمت‌الله حاجی‌زاده افزود: برای کمک به تامین سوخت مورد نیاز مشترکان خانگی، گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی و صنایع غیراولویت‌دار قطع‌شده و برخی واحدهای تولیدی مانند مرغداری و گلخانه‌ها به استفاده از سوخت جایگزین تشویق شدند.

وی بیان کرد: همچنین گاز برخی واحدهای نانوایی که به سوخت جایگزین مجهز هستند در صورت نبود مشکل برای فعالیت قطع خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان ادامه داد: برخی مناطق استان به دلیل افت فشار، دچار قطعی گاز شدند که امیدواریم با همراهی مردم و اعمال مدیریت توسط دستگاه‌های مرتبط در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف ‌شود.

مطابق داده های هواشناسی گلستان، امشب (شنبه) اغلب مناطق استان دمای منفی صفر درجه را تجربه خواهند کرد.

گلستان ۶۵۰ هزار مشترک گاز دارد که بیشتر آن‌ها خانگی هستند.

علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: روز گذشته در این استان حدود ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف شد.

طبق اعلام استانداری گلستان، دورکاری ادارات و مدارس استان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر ( شنبه و یکشنبه )تمدید شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار