مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: تاکنون با همکاری بانک‌ها، از ۶۲۰ میلیارد تومان اعتبار تبصره ۱۶ تخصیصی به این نهاد در استان، توانسته‌ایم ۶۴ درصد از محل منابع اعلامی برای ۴ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم.

۴ هزار و ۸۰۰ اشتغال در گلستان با همکاری بانک‌ها ایجاد شد

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی در نشست با فرماندار کلاله و مدیران بانک‌ها تصریح کرد: در صورت تداوم جذب اعتبار باقی مانده، تا پایان امسال این میزان اشتغال به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد.

همچنین فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز در این نشست با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان به دلیل نبود صنایع تبدیلی و تولیدی ۱۳ درصد است، گفت: بانک‌ها برای کاهش نرخ بیکاری با ادارات و نهادهای پیگیر اشتغال از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) تعامل سازنده، اثرگذار و کارا دارند.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان توانسته ۶۳ درصد از ۳۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تخصیصی تبصره ۱۶ را با همکاری بانک‌ها پرداخت کند و این به یقین در کاهش بیکاری منطقه اثرگذار است.

به گزارش ایرنا، حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان شهریور ماه امسال، نرخ بیکاری در استان را ۸.۲ درصد اعلام کرد و گفت: اگر همه با هم باشیم و جزیره‌ای عمل نکنیم، قادر به حل مشکل اشتغال هستیم.

فرماندار کلاله همچنین در نشست فوق العاده و اضطراری مدیریت بحران شهرستان هم از کاهش چشمگیر مصرف گاز در کلاله خبر داد و بیان کرد: مصرف ۹۰۰ هزار متر مکعبی قبل از سرما با همراهی اقشار مختلف مردم به ۵۵۰ هزار متر مکعب رسیده است.

شیبک اظهارداشت: مشارکت بسیار خوب اقشار مختلف، خانواده‌ها، صاحبان صنایع و اماکن تجاری، ادارات و نهادها، موجب کاهش مصرف گاز در شهرستان شده است.

وی با قدردانی از همراهی خوب مردم در شرایط بحرانی این روزهای سرد، گفت: تا امروز ۲۱ واحد خبازی در شهرستان با دریافت سوخت جایگزین مصرف گاز خود را به صفر رساندند.

فرماندار کلاله افزود: ۱۶ واحد مرغداری از ۴۳ واحد موجود در شهرستان، از مدار مصرف گاز خارج شدند و این روند با تحویل سوخت جایگزین ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار