فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: سهمیه آرد شهرستان گرگان از سال ۹۵ افزایش نداشته این در حالی است که جمعیت این شهر افزایش یافته است.

سهمیه آرد گرگان از سال ۹۵ تغییری نکرده است

به گزارش گلستان 24، عیسی پایین محلی اظهارکرد: شهرستان گرگان از سال ۹۵ افزایش سهمیه آرد نداشته این در حالی است که جمعیت این شهر افزایش یافته و ۶۰۰ هزار نفر در آن زندگی می‌کنند.

فرماندار گرگان افزود: جمعیت گرگان در سال ۹۵ حدود ۴۰۰ هزار نفر بوده اما هم اکنون با در نظر گرفتن مهاجران (۳۰ هزار نفر)، دانشجویان و بیمارانی که در بیمارستان‌های شهرستان بستری می‌شود، جمعیت افزایش یافته و این افراد از سهمیه مردم گرگان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به خروج آرد از چرخه پخت در نانوایی‌ها، بیان کرد: نانواهای شهرستان، افرادی شریف بوده اما قیمت یک کیسه آرد آزاد حدود ۷۰۰ هزار تومان محاسبه شده ولی درآمد پخت یک کیسه در روز توسط نانوایی‌ها ۱۵۰ هزار تومان است لذا این اختلاف قیمت سبب می‌شود که روزانه سهمیه‌های زیادی از چرخه پخت خارج شود.

پایین محلی گفت: ۴۲۷ واحد خبازی در شهرستان داریم که دست ما را در مواقع بحران گرفتند و برای واحدهایی که دوگانه سوز شدند، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار گرگان ادامه داد: صف و شلوغی‌ها نتیجه بار روانی حاصل از قطعی گاز بود که تلاش کردیم در ساعت فعالیت آنها تغییراتی ایجاد کنیم و تعطیلی‌ها هم به صورت موقت لغو شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار