رئیس ستاد دهه فجر گمیشان:

فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر گمیشان گفت: امسال در ایام دهه فجر جمعا 87 طرح عمرانی با اعتبار 101 میلیارد تومان افتتاح و با کلنگ زنی می شود.

بهره برداری و کلنگ زنی 87 طرح عمرانی با اعتبار 101 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، 479امید سقلی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:  طرح اقتصادی  در همین ایام با اعتبار 315 میلیارد تومان و اشتغالزایی 799 نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی افزود: احداث ایستگاه پمپاژ آب به تالاب گمیشان به شکل الکترونیکال و بادی یکی از مهم ترین طرح هایی است که در این ایام آغاز عملیات اجرایی آن شروع می شود. 

سقلی افزود: در بحث نهضت ملی مسکن 72 و نیم هکتار در حوزه شهری و 90 هکتار در حوزه روستایی برای ساخت مسکن تخصیص داده شده است.

وی گفت: در این ایام 50 واحد در شهر گمیش تپه و 20 واحد در روستای مراد گردی کلنگ زنی می شود.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در همین زمان یک مدرسه 6 کلاسه و چمن مصنوعی 2 زمین ورزشی و یک مرکز مشاوره افتتاح می شود.

وی گفت: کلنگ زنی  3 حلقه چاه برای بهبود وضعیت آب شرب در ایام دهه فجر در دست اقدام است و این در حالی است که سال گذشته هم 4 حلقه چاه نیز سال گذشته وارد مدار شده است.

سقلی بیان کرد: با توجه به اینکه تولیدات میگو در شهرستان گمیشان در وضعیت خوبی قرار گرفته و هم اکنون تولید آن به 3 هزار تن رسیده است لذا در نظر داریم تا با حمایت و سرمایه گذاری سرمایه گذاران این صنعت را به سمت تحول عظیمی ببریم و امید داریم با برنامه ریزی های انجام شده تولید آن به 20 هزار تن برسد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار